MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Flytte c:\documents and settings\
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-12-03 20:41

Jeg vil gerne have c:\documents and settings\ (hvor brugerprofilerne
gemmer sig) flyttet til en anden disk. Jeg har fundet hvor det skal
rettes i registreringsdatabasen - men windows ændrer det bare tilbage
ved reboot! Hva er det mon jeg gør forkert ?

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 16:10

Kan kun gøres ved at installere Windows på det andet drev.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-12-03 21:18

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

> Kan kun gøres ved at installere Windows på det andet drev.

Ja så går ideen i det jo ligesom fløjten :(

Man kan flytte en del af underbibliotekerne (f.eks. dokumenter) ved
at trække dem med højre museknap til det nye destination - men det er
desværre ikke alle bibliotekerne man kan flytte på den måde.

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-12-03 21:24

Heldigvis har man lov til at gemme sine filer i andre mapper.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-12-03 21:42

"Jens Jensen" <wordeksperten@mail.dk> wrote in

> Heldigvis har man lov til at gemme sine filer i andre mapper.

Jow jow, men det er nu engang nemmere at bruge default da det er dem
mange programmer automatisk bruger.