MS Windows
briani 27239
flytte c:\documents and settings\
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-12-03 20:11

Jeg vil gerne have min brugerprofil mm. flyttet til et andet drev
(gør det jo lidt nemmere at geninstallere).

Jeg har fundet hvor det skal rettes i registreringsdatabasen men når
jeg gør det ændres det blot tilbage ved reboot...
Hvad gør jeg mon forkert ?

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-12-03 21:39

**Hvis** jeg husker rigtigt, kan et af tweak-programmerne fra Microsoft
klare det. Hvor mange steder rettede du i registreringsdatabasen?

v.h.
/jj

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-12-03 22:10

"Jens Jensen" <wordeksperten@mail.dk> wrote in

> **Hvis** jeg husker rigtigt, kan et af tweak-programmerne fra
> Microsoft klare det. Hvor mange steder rettede du i
> registreringsdatabasen?

Rettede i
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explore
r\Shell Folders] og
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
\Shell Folders]

Den første er for profilen "alle brugere" og den anden er for min
egen profil.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)