MS Windows
briani 27239
pagefile & hiberfil og SP1
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 28-12-03 19:02

1:Der var en der spurte til de små pakker efter SP1 ... Men hvor kan den
downloades ? Jeg søgte på Google og kom ind på MS men fik kun 2Mb ned det
kan vist ikke passe!

2: pagefile.sys og hiberfil.sys er det nogle man kan tillade sig at slette
inde man laver en images fil lige som Win386.swp i W98?

3:Når jeg fidne den der diskhåntering så er det vel også der jeg kan
konverdter min fat32 til NTFT

4: Er der ikke en FAQ(PÅ DANSK) fil en nybegynder med XP som jeg kan læse så
i kan blive skånet for de mest gængse spørsmål

( jeg har opgraderet min w98Se til Xp pro)

--
Mojne Der Fra Kai

WWW.ABOU.DK

Fra : Ole C

Dato : 28-12-03 20:04

Kai L J Rasmussen skrev blandt andet:

> 4: Er der ikke en FAQ(PÅ DANSK) fil en nybegynder med XP som jeg kan
> læse så i kan blive skånet for de mest gængse spørsmål

Her er to glimrende sider om XP på dansk

http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/default.asp
http://www.wintip.dk/

> ( jeg har opgraderet min w98Se til Xp pro)

- og det sku' du nok ikke have gjort, men have lavet en helt frisk
installation. Folk har ofte meget bøvl med opgraderinger.
--
vh
Ole C

Fra : Kai LJ. Rasmussen

Dato : 28-12-03 20:59

> Her er to glimrende sider om XP på dansk
>
> http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/default.asp
> http://www.wintip.dk/
Tak

> - og det sku' du nok ikke have gjort, men have lavet en helt frisk
> installation. Folk har ofte meget bøvl med opgraderinger.
Jammen så må jeg jo prøve det men det er en opgrate jeg har købt, selv om
den hade funktionen fuldinstalation. Det undere jeg mig da over ... men det
skal da prøves hvis ejg får for meget bøvl ....
Men det jeg har opgraderet på er en remelig rå Win98 ... der er ikke
instaleres nogle programmer på den!

Fra : Pico

Dato : 28-12-03 21:18

Kai LJ. Rasmussen wrote:

> [...]
> over ... men det skal da prøves hvis ejg får for meget bøvl ....
> Men det jeg har opgraderet på er en remelig rå Win98 ... der er ikke

Dermed er der heller ingen "fejl & Særheder" ? Hvis ja får du nok ingen
problemer, det er mere når folk har kørt længere og er træt af blå skærm
osv., så opgradere de til XP og slæber alle fejlene med og bliver forundret
over at XP ikke er bedre.
Pico