MS Windows
briani 27239
Office
Fra : lars

Dato : 28-12-03 16:23

Hej Alle I Guruer,

Jeg har et lille spørgsmål.

Jeg har installeret Windows XP Pro på min PC. Kan jeg nu installere en
"gammlel" Office2000 på PC´en, eller skal jeg virkelig købe en opdateret
Office version.

Alle svar er velkomne.

Mvh Lars

Fra : Viktor Andersen

Dato : 28-12-03 16:50

Det skulle der ikke være noget i vejen for.

Viktor

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-03 00:45

In article <3feefb9b$0$137$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
vigilant@sol.xx says...
> Det skulle der ikke være noget i vejen for.

Hvad svarer du på?

Lars stiller 2 spørgsmål i sit indlæg, men pga din elendige citatteknik
er det ikke muligt at tyde dit svar...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 15:49

Prøv at læse igen, han skrev:

"Jeg har et lille spørgsmål."

Og der er da heller ikke mere end det samme spørgsmål som han fik svar
på.
Hvor så du et nummer 2 spørgsmål?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-03 16:30

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev :

>Og der er da heller ikke mere end det samme spørgsmål som han fik svar
>på.
>Hvor så du et nummer 2 spørgsmål?

Citat fra det oprindelig spørgsmål:
:
Kan jeg nu installere en
"gammlel" Office2000 på PC´en, eller skal jeg virkelig købe en
opdateret Office version.

Hvis jeg blot svarer ja, så kan det være ja til at Office 2000
kan bruges, men det kan også betyde ja til at man skal købe en
opdateret version.

Så der er to spørgsmål og det er en elendig citationsteknik I
benytter i jeres svar.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-12-03 23:27

Vrøvl Knud. Det er tydeligvis et spørgsmål.
Svarer du på første del er der automatisk svaret på anden del og vice
versa og dermed er der tale om et spørgsmål.

Reglen er, at er det ene helt afhængig af det andet er der kun tale om
et hele.
Og du kan ikke engang påstå at der var to spørgsmålstegn til at
forvirre dig.

For yderligere dansk undervisning må jeg bede dig henvende dig til din
dansklærer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-03 23:42

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev :

>Vrøvl Knud. Det er tydeligvis et spørgsmål.

Du besvarede det også i går, hvor du fulgte futten.

Hvorfor skal dit ynkelige forsøg på at forsvare toppostere ske i
en uvedkommende gruppe?

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-12-03 13:53

Det gik åbenbart hen over dit hoved at det var dine manglende
danskkundskaber jeg kommenterede og ikke et forsvar af toppostere.
Husk på at det var dig der angreb mig og ikke omvendt.

Igen, for god ordens skyld. Et enten/eller spørgsmål kan kun opfattes
som et spørgsmål og ikke som to adskilte spørgsmål.

Angående topposting var der for ikke så længe siden en tråd om dette
som du kan læse.

Nå men ikke mere Danskundervisning idag.
Du skal vel også begynde på din ansøgning om at få dine skolepenge
tilbage.

On Tue, 30 Dec 2003 23:42:07 +0100, Knud Gert Ellentoft

Fra : AG[Amager]

Dato : 31-12-03 14:09

Jens Peter Karlsen wrote:
> [...]
> som du kan læse.
>
> Nå men ikke mere Danskundervisning idag.
> Du skal vel også begynde på din ansøgning om at få dine skolepenge

Det er egentlig lidt for nemt.. At angribe folk på deres danskkunskaber, når
man er løbet tør for alle andre argumenter.. Men siden *du* er så perfekt,
så ku' det jo være at du skulle ta' Knud under dine vinger og gi' ham den
danskundervisning som han efter din mening mangler.. Måske Knud skal ha'
sine skolepenge tilbage, men du burde tænke lidt på at nuppe noget
undervisning i argumentering.. Sådan at du i stedet for at angribe folk
måske en dag ka' finde ud af at argumentere på en ordentlig og saglig måde..
Læs iøvrigt lidt om citatteknik og lær lidt af det, så ka' det være at dine
indlæg bliver mere overskuelige..

//Allan..

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-01-04 05:07

Du har tydeligvis ikke læst tråden ellers ville du se at det var en
anden som oprindeligt blev beskyldt for at kun svare på et spørgsmål
hvor han mente der var to. Der kom jeg så ind og redegjorde for at et
enten/eller spørgsmål ikke kan opfattes som to spørgsmål og Knud kom
så på banen idet han mente at det kunne det godt.
Med denne opsummering håber jeg at du kan se sammenhængen.
Det er helt fint at have en mening men inden du ytrer dig bør du altid
undersøge hvad der egentligt snakkes om.
På den måde undgår man at beskylde folk for ting de ikke har gjort.
Jeg "angreb" kun hans dansk fordi det det drejer sig om er noget rent
sprogligt. Det oprindelige spørgsmål er forlængst besvaret.

Derudover burde du læse nogle af mine indlæg, så ville du se at jeg
altid kommer med saglige argumenter, således også i denne tråd.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-01-04 15:28

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev :

>Derudover burde du læse nogle af mine indlæg, så ville du se at jeg
>altid kommer med saglige argumenter, således også i denne tråd.

Men du kan ikke engang finde ud af, at holde debatten i den
rigtige gruppe.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-01-04 19:16

Hvor den ikke hører til. Diskussioner om Dansk sprogbrug må høre til i
dk.kultur.sprog så FUT dertil.

On Thu, 01 Jan 2004 15:27:55 +0100, Knud Gert Ellentoft

Fra : Torben

Dato : 28-12-03 16:50

> [...]
>
> Jeg har installeret Windows XP Pro på min PC. Kan jeg nu installere en
> "gammlel" Office2000 på PC´en, eller skal jeg virkelig købe en

Ja kører fint her.
--
Mvh Torben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 15:54

Selvfølgelig kan du det. Så hvis du ikke har brug for nogen af de nye
ting i Office System 2003 er der ingen grund til at opgradere.