MS Windows
briani 27239
WinXP:FilDeling: Brugere, Grupper, "Object~
Fra : dk_sz

Dato : 28-12-03 13:18

Jeg har fravalgt simpel fil deling.

For så at få et directory (på min WinXP) delt over netværk
var jeg nødt til at indstille (for mit directory): "Egenskaber" ->
"Sikkerhed".
Der var jeg så nødt til at bruge "Tilføj" -> skrive "NETVÆRK" ->
"Kontroller navne". Det virkede.. Men spørgsmålet er...

Er det er sted hvor jeg på forhånd kan se en liste over mulige
ting at skrive ind? Hvis det ikke var fordi jeg havde set "gruppen"
"NETVÆRK" før ville jeg jo ikke have tænkt på at indtaste det
(eller ok, måske havde jeg, men i forstår nok hvad jeg mener)...

mvh
Thomas Schulz

Fra : Jens

Dato : 28-12-03 15:55

"dk_sz" <dk_sz@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det er sted hvor jeg på forhånd kan se en liste over mulige
> ting at skrive ind? Hvis det ikke var fordi jeg havde set "gruppen"

Under tilføj, tryk avanceret - søg, vælg flere grupper eller brugere ved at
holde ctrl nede under markering.

Mvh Jens

Fra : dk_sz

Dato : 29-12-03 21:28

> Under tilføj, tryk avanceret - søg, vælg flere grupper eller brugere ved
at
> holde ctrl nede under markering.

Mange tak (og ja, jeg må have have lidt blind igår
- jeg husker slet ikke at have bemærket den knap).

mvh (og godt nytår til all)
Thomas