MS Windows
briani 27239
Upgrade til Win98 SE ?
Fra : Søren Rohwedder2

Dato : 28-12-03 10:50

Hej
Er der nogen der ved om man kan opdatere fra Win98 til
Win98 SE ? Eller om det er en nyinstallation ?

Mvh
Søren

Fra : Richard Thune

Dato : 28-12-03 11:12

Søren Rohwedder2 wrote:
> Hej
> Er der nogen der ved om man kan opdatere fra Win98 til
> Win98 SE ? Eller om det er en nyinstallation ?

Du kan opdatere, hvis du har brugt win-update regelmæssigt er du
allerede opdateret bortset fra deling af internet.
MS solgte opdaterings cder billigt men jeg ved ikke om de stadig kan
opdrives, de stopper jo understøttelse af w98.
RT

Fra : Søren Rohwedder2

Dato : 28-12-03 11:39

Tak - har foretaget alle updates - men det er fordi jeg sidder med et nyt SB
lydkort der kræver min. 98SE
og det vil bare ikke køre i mit 98...(installation er ok)

Fra : Richard Thune

Dato : 28-12-03 12:32

Søren Rohwedder2 wrote:
> Tak - har foretaget alle updates - men det er fordi jeg sidder med et nyt SB
> lydkort der kræver min. 98SE
> og det vil bare ikke køre i mit 98...(installation er ok)
Nu har du jo ikke fortalt om du har en 98se, men alle typer (undtagen
muligvis oem) burde kunne bruges til at opdatere.
Via winupdate har du fået opdateret så det svarer til w98se men det får
jo ikke din sb driver til at se det som 98se.
RT

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 28-12-03 18:18

Hej Søren
Jeg ved ikke om dette kan lykkes?
Start "regedit" gå ind i søgefunktionen
Søg efter "Productname". hvis du finder den skulle du gerne være landet i en
sti som ender således ......\microsoft\Windows\CurrentVersion...I
strengen "produktname" skulle der gerne stå "Microsoft windows 98" tilføj nu
SE uden mellemrum (98SE). Ved installation af drivere til nært beslægtede
styresystemer (2000----XP) kan det ofte lade sig gøre at snyde
driver-installationen. Så hvem ved det kan jo være at du kan snyde din
lydkortinstallation.
mvh
Kurt