MS Windows
briani 27239
hacker Xp bios
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 28-12-03 01:37

Glad og veltilfres har jeg jo fået en XP af mine børn
(jeg har 2 HDer på min PC)
Slår min w98 HD fra i Bios og indstaler XP

Men da jeg starter XP kan den fadermig se min w98 HD ..... jeg kan køre
progrmamer derfra!
jeg bliver sku nød til at pille strømmen fra for at den HD kan være i fred

Kan det passe at XP hacker min Bios og se den HD jeg har slået fra .... ret
trals da jeg har erfaring med at en w98 roder i den andren w98 mappe hvis
den er tilgengelig og deraf rod
Samt at den ikke syndes det jeg syndes skal være d-drev er d-drev

--
Mojne Der Fra Kai

WWW.ABOU.DK

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-12-03 09:14

Kai L J Rasmussen wrote:
> [...]
> w98 mappe hvis den er tilgengelig og deraf rod
> Samt at den ikke syndes det jeg syndes skal være d-drev er d-drev

Er det ikke fedt at winxp kan se en harddisk som bios ikke kan? Set nu
det var problemet. Nå men Win98 og WinXp kan leve fredeligt sammen
på en maskine, især som du har gjort, på hver sin harddisk/parartion.
Endvidre kan du i diskhåndteringen på WinXp selv bestemme drevbogstavet
på en disk.

mvh
Henning

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 28-12-03 12:22

> Er det ikke fedt at winxp kan se en harddisk
>som bios ikke kan? Set nu
> det var problemet.
Det kan jeg da godt se da ejg har en gammel PC der ikke kan se over 60Gb
selv om jeg har opgraderet Bios .... det nu løst med et extra IDE-kort

Nå men Win98 og WinXp kan leve fredeligt sammen
> på en maskine, især som du har gjort, på hver sin harddisk/parartion.
> [...]
Tak for tippet ....

Og til Klaus ... Jeg har HD-skuffer til at lige i en sort pose for de skal
ud da der helt bogstaveligt talt gik ild (røg op fra en chip) i en af moder
delen.
OK de er gamle og slitte .... ca 6-7 år gammel.

Fra : Klaus

Dato : 28-12-03 10:38

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> den er tilgengelig og deraf rod
> Samt at den ikke syndes det jeg syndes skal være d-drev er d-drev

Køb dig 2 harddisk skuffer, så kan du køre som om det er 2 uafhængige
maskiner med fælles "lager"disk.
Klaus