MS Windows
briani 27239
Er en OEM version ikke en fuld version ? ~
Fra : Kenneth G

Dato : 27-12-03 21:32

Hej

Jeg fandt en version Windows XP Home OEM til 715 ,- kr.
Men er en OEM version en fuld version ?

Hilsen Kenneth

PS. Godt nytår

Fra : Ole Axelsen

Dato : 27-12-03 21:50

"Kenneth G" <post%reklamer%@%reklame%venlig.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>

> Jeg fandt en version Windows XP Home OEM til 715 ,- kr.
> Men er en OEM version en fuld version ?

Ja. Der er blot ikke nogen stor manual, bare en lille flad
installationsvejledning. Du vil heller ikke kunne få support fra Microsoft,
men du kan sagtens bruge deres opdateringer, og øvrige services på www.

--
Ole Axelsen.
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : The Visitor

Dato : 27-12-03 22:03

"Kenneth G" <post%reklamer%@%reklame%venlig.dk> wrote in news:3fedeb68$0
$24872$d40e179e@nntp02.dk.telia.net:

> Hej
>

> Jeg fandt en version Windows XP Home OEM til 715 ,- kr.
> [...]
Det er såmen en fuld version, den må bare kun sælges sammen med
minimum en ny harddisk.
Der er bare ingen gratis support at hente nogen steder fra hvis den er gal.
Support til XP Home OEM koster 650kr i timen hos MS.
Dem der købe en "full version" får gratis support.
Men jo, man kan spørge her gratis hvis den er gal naturligvis

Fra : Leony

Dato : 27-12-03 22:18

In news:Xns945EE062F5BAFOK@140.99.99.130,
The Visitor <here@there.everywhere> typed:

> Det er såmen en fuld version, den må bare kun sælges sammen med
> minimum en ny harddisk.

Man kan købe den sammen med en mus i Zitech.
MS har lempet kravet til hardwarebundlingen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/