MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Norton Ghost 2003
Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-12-03 12:50

Hej.
Jeg har været ved at kigge lidt på Norton Ghost 2003 og det ser jo meget
fint ud. Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogen der kan bekræfte, at
følgende er den rigtige måde at gøre det på: installere Windows XP med alle
de programmer, der skal på image´et, dernæst oprette en bootdiskette i
Norton Ghost, dernæst lave image´et og gemme det på en anden partition. Ved
geninstallation bootes fra diskette og image´et vælges.
Er der nogen jeg ikke har taget højde for og er der evt. noget man skal være
opmærksom på?

Søren

(Jeg beklager meget, hvis indlægget kommer 2 gange - OE siger at det er
afsendt, men det er aldrig dukket op på serveren ved mig)