er det muligt med router på dynamisk ip ?
Fra : kirsten

Dato : 29-12-03 03:17

hej alle kan jeg bruge en router med følgende spec.

PheeNet BIG-01/4B Router :
Type: Cable/DSL Router with 4 ports Switch
Speed: 10/100Mbit/s
Interface: 4 x RJ45
Standard: 10BaseT / 100BaseTX
For Cable/xDSL modem broadband access w. Firewall Options
Warranty: 2 Years
Producent varekode: BIG-01/4B

til at side mod internettet på en fastnet forbindelse med dynamisk ip ?
håber at nogen kan hjælpe for jeg kan ikke rigtigt overskue om det vil give
problemer med den dynamisk ip .
venlig hilsen
kirsten

Fra : Jens

Dato : 29-12-03 09:39

"kirsten" <donner@b2mail.dk> skrev i en meddelelse

> håber at nogen kan hjælpe for jeg kan ikke rigtigt overskue om det vil
give
> problemer med den dynamisk ip .

hvilken type netforbindelse er der tale om?

Mvh Jens

Fra : Jan Bachman

Dato : 29-12-03 10:07

>hej alle kan jeg bruge en router med følgende spec.
>til at side mod internettet på en fastnet forbindelse med dynamisk ip ?

Det er næppe noget problem, da de fleste routere kan modtage en
dynamisk IP via DHCP.

/Jan