Stadig Router problemer med Stofa......!! ~
Fra : Wayne

Dato : 28-12-03 21:26

Åhhh nej.....Altså !!!! Jeg magter ikke at fortælle den lange kedelige
historie omkring Stofa Support !!
Vedr. Min PC, Xbox Live, og min Router..........
Et problem der har stået på siden vi fik "Always On"
(De teknikkere jeg har talt med indtil nu, har været indforstået med
problemet og været meget hjælpsomme...
Men så i dag blev der sagt, at de supportede ikke Routere....(NÅR !!) )
Færdig slut !! Så var problemet mit !!!!

Meeeen...... De påstår nu at.......

Det er min FIREWALL í min ROUTER der er skyld i at jeg bliver smidt af !! 3-
5 gange om dagen !!
Og så chekkede jeg selvfølgelig det, og opdager at den ER slået fra....

Hvad gør en klog ??????????

--
Mvh.
Lasse Tolderlund Jørgensen

Denne Mail er virus chekket
med Norton Antivirus 2003

Fra : Morten Davidsen

Dato : 28-12-03 23:37

Nu skal jeg bare lige høre ...

Den router du har ... - har du ikke selv købt den?!
Isåfald kan du vel heller ikke kræve at Stofa Support hjælper dig med noget
som ikke er deres udstyr. I modsatte fald synes jeg det er for dårligt. -
Jeg har ikke selv stofanet.

Hvad får du af fejl? og er det din Xbox eller din PC eller begge der ryger
af?
Hvilken en router har du?

/MD

Fra : Wayne

Dato : 29-12-03 00:12

>Den router du har ... - har du ikke selv købt den?!
Jo da..... Den købte jeg i sommers da jeg blev udtaget som Beta tester af
Xbox Live...
Så måtte jeg jo finde en løsning for at komme på med min Xbox !!

> Isåfald kan du vel heller ikke kræve at Stofa Support hjælper dig med
noget
Nej & Jo da... For efter at Telia indgik samarbejde med Microsoft om Xbox
Live, var Stofa jo indlagt
til at hjælpe med denne opkobling. De beskriver dog kun på deres hjemmeside
hvordan man kobler op med
en switch, men var i starten yderst hjælpsomme til at få min Router op og
køre !!!

> Hvad får du af fejl? og er det din Xbox eller din PC eller begge der
ryger
Jeg bliver smidt af !!! Stofanet påstår det er den firewall der er i
Routeren !! Men den er slået fra ...
Så må jeg genstarte mit modem fra Stofa !!

> Hvilken en router har du?
D-Link DI-604

Wayne...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-03 16:06

"Wayne" <joerlundfjerndette@stofanet.dk> wrote in message

> Så må jeg genstarte mit modem fra Stofa !!

Så er det STofa´s problem.... Har du opdateret firmware på dette modem,
eller krævet et modem som virker?

> D-Link DI-604

Det kan jo evt. også være denne der dropper forbindelsen, hvis der er gang i
mange connections, så routeren ikke kan klare det... Men når modemmet skal
genstartes, så er det et modem der virker der skal til.

Fra : Anders S...

Dato : 29-12-03 10:57

"Wayne" <joerlundfjerndette@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gør en klog ??????????

> Mvh.
> Lasse Tolderlund Jørgensen
> joerlund@stofanet.dk

Virker det hvis du ikke bruger router?

MVH
Anders

Fra : banditten2002

Dato : 30-12-03 00:19

Har du kigget efter hvilken firm ware du har i din D-Link dl604, om det er
en version 1.62.b2, og hvis det er det så opdatere den til version 1.81.b2..
og den kan findes på http://213.216.192.242/techdocs/20030908_604_181b2.zip

Dette kan måske løse dit problem, men DL dl604 er ikke den bedste router der
er set, og hvis du har et Motorla Surfboard 4100/4200 er der også problemer
med firmwaren i deres modem.... og der skal du så have fat i stofa for at få
opdatret dette..

Kig på denne side, der er lidt baggrund for det med modemet.
http://www.mightypalm.dk/SB4200firmupgrade.html

God Vind..

Jeppe

Fra : Wayne

Dato : 30-12-03 11:32

Det er hermed gjort.. !!

Opdateret til ver. 1.81.b2

Vi afventer hvad der sker......

Hilsen Wayne

Fra : banditten2002

Dato : 31-12-03 01:30

Ja men så glæder vi os til at høre, om det virkede*S*

Jeppe

Fra : Wayne

Dato : 01-01-04 11:46

Næææ. Det virkede heller not !!!