link til en undermappe
Fra : Henrik Petersen

Dato : 27-12-03 23:44

Hej Alle

Jeg har min index.asp liggende i en mappe der hedder demo i denne mappe
findes der mapperne asp (asp filer) billeder, css mf.

Hvordan skriver jeg et link fra index over til mappen med asp filerne
dette link står i mappen demo og er på asp siden index.

henrik

Fra : Kasper Christensen

Dato : 28-12-03 00:02

> Hvordan skriver jeg et link fra index over til mappen med asp filerne
> dette link står i mappen demo og er på asp siden index.

demo/webmaster.asp

Håber det var det du mente.

Mvh

Kasper Christensen
Multimediedesigner
www.kasperc.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-12-03 00:01

Prøv at læse her: <http://html.dk/tutorials/html/lektion8.asp>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 28-12-03 00:22

"Henrik Petersen" <iskold(fjern?)@(fjern?)boparken.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvordan skriver jeg et link fra index over til mappen med asp filerne
>dette link står i mappen demo og er på asp siden index.

Hej Henrik

Jeg er noget i tvivl om hvad dit problem egentlig er, men jeg prøver med lidt
klip fra min egen hjemmeside

Skift fra http://hiker.dk/default.htm
og til http://hiker.dk/bookmark/default.htm

<a HREF="bookmark/default.htm">Bogmærker</a>

Skift tilbage fra http://hiker.dk/bookmark/default.htm
og til http://hiker.dk/default.htm

<a HREF="../default.htm">Tilbage til forsiden</a>

Til sidst en folder tilbage og to frem:
Skift fra: http://hiker.dk/drager/default.htm
og til: http://hiker.dk/bygge/grisehale/default.htm

<a HREF="../bygge/grisehale/default.htm">Grisehale</a>

I ovenstående bruger jeg relative adresser, bl.a. for nemt at teste siderne på
min PC uden at have nogen WEB server instaleret.

Hvis dette ikke hjælper må du skrive igen.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>