FP 2003 tema -> CSS ??
Fra : per f andersen

Dato : 28-12-03 23:31

I FP 2002 kunne man oprette et tema, og derefter konvertere temaet til CSS,
hvilket er særlig nyttigt, når det kun er muligt at anvemde FTP.
Dette synes ikke at være muligt med FP 2003 ???

mvh per

erstat firex med tos

Fra : per f andersen

Dato : 29-12-03 09:39

"per f andersen" <pfanewxx@tele2adxxl.dk> skrev.
> Dette synes ikke at være muligt med FP 2003 ???

Men det virker måske alligevel bare man ikke bruger Sharepointspecifikke
funktioner?

mvh per

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 14:21

FP2003 bruger kun CSS til temaer så der er intet at konvertere.
Hvad betydning det skulle have for FTP ved jeg ikke.

Fra : per f andersen

Dato : 29-12-03 16:01

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev
> FP2003 bruger kun CSS til temaer så der er intet at konvertere.

Du har sikkert ret, og det må vel betyde, at man kan uploade et websted med
temaer til en server uden FPext., såfremt der ikke er anvendt FPspecifikke
funktioner.

Jeg forstår dog ikke, hvad så den option i FP2002 skal gøre godt for - den
synes at være overflødig - eller er der forskel på FP2002 og FP2003 mht.
hvordan FP behandler temaer?

mvh per

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 23:44

FP2002 og tidligere bruger ikke (udelukkende) CSS til temaer. I FP2002
har du så muligheden for at konvertere så der bruges CSS.

On Mon, 29 Dec 2003 16:00:48 +0100, "per f andersen"