Popup's
Fra : FOCO

Dato : 28-12-03 08:13

Hejsa

Er det mulig at lave popup's i FP2003 / hvordan ?

Bjarne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-12-03 13:49

ja, med javascripts - jeg tror ikke det kan lade sig gøre med FP
2003 - jeg har i hvert fald ikke kunnet finde det.

men prøv dette her link: http://www.echoecho.com/dk/javascript4.htm
--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 14:08

Det er nok mere dette han er ude efter:
http://www.echoecho.com/toolpopupgenerator.htm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 14:18

Så du kan finde det en anden gang.
Format | Behaviors. Fra dropdown vælg: "Open browser window".

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-12-03 18:27

Oho, det er der, den gemmer sig- tænk, jeg opfattede det ikke som
en popup-menu, men mere som en mulighed for at åbne en ny side på
en side. På dansk hedder den format /opførsel. (mærkværdig
oversættelse i øvrigt)

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen