Diskussionforum
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 27-12-03 15:52

Hej Gruppe.

Jeg har aldrig prøvet at oprette diskussionsforum før, men vil gerne have en
på vores side.

Jeg regner med at FP2000's standard er den nemmeste for os begyndere, så den
vil jeg bruge.

Kan man i standardindstillingerne gøre sådan, at der er foruddefineret
overordnede emner, som deler indlæggene op? altså at man skal skrive sit
indlæg inden for et bestemt foruddefineret emne?

Når jeg bruger guiden Diskussionsforum i FP skal jeg tage stilling til
"inputfelter"
Hvad betyder der hvis jeg vælger:

emne, kategori, kommentar
eller
emne, produkt, kommentar
???

Hvad er forskellen, og hvad kan jeg med disse rullemenuer (som det vidst nok
bliver, når jeg opretter)

Andre forslag til en total nybegynder?

mange hilsner

Pernille

--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 14:06

Se inline.

On Sat, 27 Dec 2003 15:51:48 +0100, "Pernille og Kennet"
<anonymos@noplace.dk> wrote:

>Kan man i standardindstillingerne gøre sådan, at der er foruddefineret
>overordnede emner, som deler indlæggene op? altså at man skal skrive sit
>indlæg inden for et bestemt foruddefineret emne?

Nej.

>Når jeg bruger guiden Diskussionsforum i FP skal jeg tage stilling til
> [...]

Du får de nævnte input felter. Hvis du vil kan du manuelt tilføje
flere.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 29-12-03 19:11

> Se inline.

> Du får de nævnte input felter. Hvis du vil kan du manuelt tilføje
> flere.

Hej igen

Jo, det kan jeg godt se, men hvad kan man bruge inputfelterne til? Til at
sortere efter svar eller blot en "dum" information?

Er der forskel på "produkt" og "kategori"? eller er det bare skrevet sådan
for at give eksempler?

Mvh
Pernille

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 23:33

Produkt vil normalt være beregnet til at skrive et produktnavn i.
Noget lignende gør sig gældende for kategori.