USB-modem til WorldOnline !!!
Fra : Lind

Dato : 19-04-01 18:54

Hej NG

Hvor lang tid efter at Tele DK-manden har været der, kan man risikere at
vente på sit USB-modem fra Worldonline ?
Er der nogen der har erfaringer med det ?

Jeg har hørt at der er mange der får deres hardware inden Tele DK kommer på
besøg !!!

På forhånd tak

Lind

Fra : MHA

Dato : 19-04-01 20:37

"Lind" <martin_lind@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tid efter at Tele DK-manden har været der, kan man risikere at
> vente på sit USB-modem fra Worldonline ?
> Er der nogen der har erfaringer med det ?

Ifølge WOL skal man forvente, at den samlede leveringstid er ca. 2 måneder.
Jeg har også haft besøg af TDC og fået opsat stik - uden at have modtaget
noget hardware.

/ MHA

Fra : Lind

Dato : 19-04-01 21:24

Tak for svaret...

Øv, det var en trist nyhed, jeg havde ellers håbet på at man kunne lege lidt
i weekenden !!!

Fra : Peter

Dato : 23-04-01 19:59

Jeg skulle konverteres i morgen, og havde fået melding på at modtage en
pakke inden da. Da jeg ikke havde modtaget modem endnu kontaktede jeg WOL i
dag. Meldingen var at modems først kunne leveres medio maj måned.
Jeg har overdraget min linie til WOL, da jeg fik meldingen at der ikke var
rå kobber, - så godt jeg ringede... nu har WOL lovet mig at udsætte
konverteringen til engang i maj

Underscore