højre klik?
Fra : Mette

Dato : 28-12-03 10:13

Hej NG

jeg har fået et lille problem. Jeg kan ikke bruge funktioen "højre klik og
vis kilde" i IE 6. Jeg bruger det til at se koden når jeg har lavet en
hjemmeside. Siderne er ikke ikke låst at et javascript.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe??

Mvh

Mette

Fra : Peter Brodersen

Dato : 28-12-03 12:01

On Sun, 28 Dec 2003 10:12:57 +0100, "Mette" <nospam@nospam.dk> wrote:

>jeg har fået et lille problem. Jeg kan ikke bruge funktioen "højre klik og
>vis kilde" i IE 6. Jeg bruger det til at se koden når jeg har lavet en
>hjemmeside. Siderne er ikke ikke låst at et javascript.

Universalløsningen er at tømme internet-cache'n. Når den er fyldt, kan
Internet Explorer ikke udføre en række funktioner på de filer/sider,
den lige har hentet.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: fodbold (og ikke fodboldt)

Fra : Leony

Dato : 28-12-03 15:18

In news:bsmd6m$aa6$2@dknews.tiscali.dk,
Peter Brodersen <usenet@ter.dk> typed:

> Universalløsningen er at tømme internet-cache'n. Når den er fyldt, kan
> Internet Explorer ikke udføre en række funktioner på de filer/sider,
> den lige har hentet.

Supplement:
Flere beretter at hvis størrelsen på cachen ændres til 30-40 MB, så
skulle det ikke ske igen.
Jeg bruger selv Opera, så jeg har ikke testet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mette