Til AG(Amager) - IKKE FOR BØRN !
Fra : Spangkuk

Dato : 27-12-03 02:13

Well, AG ...

Du har haft dine meninger, jeg har haft mine,
men vær nu sød at fortælle mig, hvordan i
helvede kan du vælge at bolle en mand, når
du nu selv er en mand ??

Som skrevet tidligere, men nu gentaget, så er
du jo lig med "Ally" ! (Ally er biseksuel !).

Ally er en konfus og usikker personlighed, der
finder tryghed og identitet i en "maskulin" hund....

Ally's udtryksmåde er trusler, fornægtelser og
"jeg ved bedre".

Hvem er du egentlig Ally ? (alias /Allan)

Spang

(3 dage tilbage)

Fra : Winther

Dato : 27-12-03 02:52

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse

Har slimet sig op af hullet igen

Don´t feed the troll....

Fra : Pwh

Dato : 27-12-03 10:05

Winther wrote:
> "Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse
>
> Har slimet sig op af hullet igen
>
> Don´t feed the troll....

Tja, jeg er kommet i Spangkukikassen's killfilter, så nu kan
jeg ikke engang generer ham mere, øvøvøv ;(

/Jens

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 27-12-03 04:05

Spangkuk wrote:
> [...]
>
> Ally's udtryksmåde er trusler, fornægtelser og
> "jeg ved bedre".
>
> Hvem er du egentlig Ally ? (alias /Allan)

Jeg har kun een kommentar, udtal dig om ting du *ved* noget om, og ikke om
ting som du formoder.. Fjols..
*Plonk*

//Allan..

--