Gothic metal - hvem har det bedste udvalg?~
Fra : Metal Coven.dk

Dato : 27-12-03 00:54

Hvor går man hen for, at finde et fornuftigt udvalg i gothisk metal - som
f.eks norske Sirenia.
Det er lige meget hvor i landet shoppen ligger...................

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : ASKF

Dato : 28-12-03 00:44

Metal Coven.dk ytrede sig i <aeipuvcia73ag18ivao6soeq1skdo6famo@4ax.com>
med dette:

>Hvor går man hen for, at finde et fornuftigt udvalg i gothisk metal - som
>f.eks norske Sirenia.
>Det er lige meget hvor i landet shoppen ligger...................

Nettet er det bedste!

Jeg plejer at lave bestillinger sammen med nogle andre fra en tysk
online-butik (som jeg selvfølgelig ikke lige kan huske linket på) der
har stort set alt, hvor vi så kommer til at give 100-110kr/cd incl.
transport.

Jeg skal gerne vende tilbage med et link først i det nye år, hvis det
har interessen.
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 28-12-03 10:47

On Sun, 28 Dec 2003 00:43:39 +0100, ASKF <nospam@askf.dk> wrote:

>Metal Coven.dk ytrede sig i <aeipuvcia73ag18ivao6soeq1skdo6famo@4ax.com>
>med dette:

<.................>

>Jeg skal gerne vende tilbage med et link først i det nye år, hvis det
>har interessen.

Det har det så absolut - mange tak for hjælpen og Godt Nytår!

Fra : ASKF

Dato : 06-01-04 23:28

Metal Coven.dk ytrede sig i <ni9tuv4cpcdvehemqscnhjir0912mqrm4j@4ax.com>
med dette:

><.................>

>Det har det så absolut - mange tak for hjælpen og Godt Nytår!

Jeg har nu fået linket af min ven, som plejer at klare bestillingerne
for os: <http://www.life-mailorder.de>

Min ven arbejder som musikbibliotekar på Herning Centralbibliotek og er
ved at etablere en samling af goth metal. Det er derfor muligt nu at
bestille en del goth via interurbanlån fra Herning, og i løbet af det
næste halve år vil der nok komme 4-10 gange så meget

Her er nogle anmeldelses sites jeg fik anbefalet af ham her i aften:
- Satan stole my teddybear: <http://www.ssmt-reviews.com/db/>
- Tartarean desire: <http://www.tartareandesire.com>
- Metal Observer: <http://www.metal-observer.com/>

Jeg kan nok også give dig en del anbefalinger, hvis du oplyser nogle af
dine favorit bands.