Navn
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-03 00:10

Først en advarsel til til "de svage sjæle" fra tråden "så er det vist på
tide":
Læs ikke den her

Hej alle sammen og glædeligt "baghjul"

Har brug for hjælp til et navn. Alle har fået navne, undtagen den tykke blå
bamse. Ham her:
http://www.tendertribes.dk/kuld/1.jpg

Det skal være et julenavn, da det er endeligt afgjort at misserne denne gang
altså er et julekuld.
De andre hedder følgende :
Misteltoe (mistelten)
Cinnamon (kanel)
Snowflake (snefnug)
... og pigen hedder Ginger (ingefær)
¨
Gode bud på et navn til en blå bamse-dreng?
Indtil nu er der :
Santa eller X-mads

.... synes måske bare det er lidt overdrevet *G*

Her er resten af kuldet, hvis det skulle have interesse
Og ja, de har fået en ekstra moar, for når Rubella holder pause overtager
Sarabi. Ret sødt at de sådan kan hjælpes ad
http://www.tendertribes.dk/kuld/2.jpg
http://www.tendertribes.dk/kuld/3.jpg
http://www.tendertribes.dk/kuld/4.jpg

Faderen... jow, sådan en er der da også
http://www.tendertribes.dk/kuld/5.jpg

--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-12-03 00:09

> [...]

> Indtil nu er der :
> Santa eller X-mads
>
> ... synes måske bare det er lidt overdrevet *G*

Det første der faldt mig ind: BlueStar - men er nok ikk så julet
BlueBell, men det er der jo en pigemis der hedder - ikk Louise *G*

> Faderen... jow, sådan en er der da også
> http://www.tendertribes.dk/kuld/5.jpg

Hehe det er hårdt at være far hva

Hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-03 00:39

> Det første der faldt mig ind: BlueStar - men er nok ikk så julet
> BlueBell, men det er der jo en pigemis der hedder - ikk Louise *G*

Ja, ikke tosset. Faktisk er der også kommet navnet "lucas" på banen. Men min
kristendomsundervisning har vist ikke sat sig helt fast... er julen fra
Lucas-evangeliet?

> Hehe det er hårdt at være far hva

Meget anstrengende !!!

Nina

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-12-03 00:42

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse news:bsiga3$gvt$1@sunsite.dk...

> Ja, ikke tosset. Faktisk er der også kommet navnet "lucas" på banen. Men min
> kristendomsundervisning har vist ikke sat sig helt fast... er julen fra
> Lucas-evangeliet?

Ja, det er fra Lukasevangeliet vi har beretningen om Jesu fødsel.

Meeen jeg var lige lidt kreativ og kom op med Bluekas - eller evt. Blukas!

I øvrigt tillykke med de små, jeg vover lige at gå ind og kaste et par øjne på dem!

mvh Eva

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 27-12-03 00:16

Nina, Tender Tribes <NOSPAMnina@knus.dk> wrote:
> [...]
> Det skal være et julenavn, da det er endeligt afgjort at misserne
> denne gang altså er et julekuld.
> Gode bud på et navn til en blå bamse-dreng?

Kan du lide Elvis?
Så er det Blue Christmas

M.v.h
Niels

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-03 00:39

> Kan du lide Elvis?
> Så er det Blue Christmas

Rigtig godt *klapsalve*
Tak

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Charlotte

Dato : 27-12-03 00:28

Hej Nina

> Først en advarsel til til "de svage sjæle" fra tråden "så er det vist på
> tide"

Hvordan kan du gøre det mod os???

> Har brug for hjælp til et navn. Alle har fået navne, undtagen den tykke
blå
> bamse. Ham her:
> http://www.tendertribes.dk/kuld/1.jpg

Er han mon en ... aih, hver gang, jeg finder på noget, ser jeg lige
nedenfor, at det har du brugt *gg*...
....men hvad med Clove (nellike (mener jeg)), Snowball - eller bare
Christmas?

Der er FOR cute!!!

Tænker videre...

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Charlotte

Dato : 27-12-03 00:31
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-03 00:37

> Rudolph!!!!

LOOOOOOOOOOOOOOL
Rudolph med den blååååeee tud

Har du prøvet at synge det?

stort smil, Nina

Fra : Kate

Dato : 27-12-03 17:12

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in

> LOOOOOOOOOOOOOOL
> Rudolph med den blååååeee tud
>
> Har du prøvet at synge det?
>
> stort smil, Nina

Endnu større grin herfra. Navnet er da julet, selvom missen er blå. Han
får vel en rød tud når det er koldt

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-03 00:35

> Hvordan kan du gøre det mod os???

Jamen så kan i lære det!!!!!

Fra : Charlotte

Dato : 27-12-03 00:39

ja...og hvad sker der nu???

> Jamen så kan i lære det!!!!!

Nu ligger jeg vågen hele natten for at tænke på et navn *gg*
Vil du ha´ navnene på alle julemandens rensdyr? Dem har jeg fundet her:
http://plymouthlibrary.org/faqreindeer.htm

Eller hvad med ... aih.... går kold og kravler i seng.... EGGNOG *gg* nok
ikke...hmpf...
jaja - det kommer til at gå godt med at falde i søvn, hva´!

Vi takker *fnis*

--
KH
Charlotte

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-03 00:45

> Nu ligger jeg vågen hele natten for at tænke på et navn *gg*

Jamen så får du da noget ud af juleferien. Ingen grund til at sove den væk
*g*

> Vil du ha´ navnene på alle julemandens rensdyr? Dem har jeg fundet her:
> http://plymouthlibrary.org/faqreindeer.htm

Der er nu ellers nogle rigtig gode imellem
a.. Dasher
b.. Dancer
c.. Prancer
d.. Vixen
e.. Comet
f.. Cupid
g.. Donder
h.. Blitzen

> [...]
> ikke...hmpf...
> jaja - det kommer til at gå godt med at falde i søvn, hva´!

Sov rigtig super fantastisk *S*
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-03 00:46

> Der er nu ellers nogle rigtig gode imellem
> a.. Dasher
> b.. Dancer
> c.. Prancer
> d.. Vixen
> e.. Comet
> f.. Cupid
> g.. Donder
> h.. Blitzen

PS dem der undre sig over hvor Rudolph blev af, så stod der nederst:
Rudolph was added to the lore at a later time.

.... så blev man det klogere

Fra : Charlotte

Dato : 27-12-03 00:48

> Jamen så får du da noget ud af juleferien. Ingen grund til at sove den væk
> *g*

DET gør jeg nu heller ikke...når JEG skal sove, har jeg nemlig besøg i
sengen af "Bob-katten" og "Trampe-dack" - gæt, hvad de laver...de bobber og
tramper i dynerne hele natten og siger nus-mig-lyde *gg*

> Der er nu ellers nogle rigtig gode imellem
> a.. Dasher
> b.. Dancer
> c.. Prancer
> d.. Vixen
> e.. Comet
> f.. Cupid
> g.. Donder
> h.. Blitzen

Jamen det er der da det var jo derfor, jeg sendte dig dem *fnis*

> Sov rigtig super fantastisk *S*

Tak i lige måde...nu bliver jeg vist båret i
sengggggggggggggggggggggg.....................

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-12-03 11:01

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse news:bsieko$3m3$1@sunsite.dk...
> [...]
>

> Hej alle sammen og glædeligt "baghjul"
>
> Har brug for hjælp til et navn. Alle har fået navne, undtagen den tykke blå

Almond = mandel

Spruce = grantræ

Hobgoblin = nisse

Bliver Santas hjælpere forresten ikke kaldt "elfs"?
Så måske Blue Elf!

mvh Eva

Fra : Pia J

Dato : 27-12-03 15:02

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message
> [...]
>

> Hej alle sammen og glædeligt "baghjul"
>
> Har brug for hjælp til et navn. Alle har fået navne, undtagen den tykke

Ja, han er jo ikke blevet mindre køn med alderen! Desværre har jeg lidt
problemer med at holde op med at tænke på ham som Rosinen...

:Pia

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 27-12-03 15:34

> Ja, han er jo ikke blevet mindre køn med alderen! Desværre har jeg lidt
> problemer med at holde op med at tænke på ham som Rosinen...
>
> :Pia

Hov hov, Rosinen er jo min kat...

Hmmm, Nina, skal vi bytte? Du får lov at bruge navnet Rosinen og jeg får en
creme dreng...nå, ikke...det var da værd at forsøge *G*

MVH Mette (hvis Rosin er i gang med at slå en tom vasketøjspose ihjel!)

Fra : Anja Lysholm

Dato : 27-12-03 18:44

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote
> Desværre har jeg lidt problemer med at holde op med at tænke på ham som
Rosinen...

Raisin kunne da være et fint navn? Der er da rosiner i gløgg, så med lidt
god vilje kunne det også betragtes som et julet navn.

Anja

Fra : Kate

Dato : 27-12-03 17:10

> Først en advarsel til til "de svage sjæle" fra tråden "så er det
> vist på tide":
> Læs ikke den her

Heldigvis er jeg ikke svagere end at jeg _ved_ det ikke går at få flere
misser, men hold daop hvor er han charmerende.
Jeg er dog ikke meget opfindsom så jeg har ingen navne idéer til dig.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-03 19:58

Tak til alle der har bidraget. Der er kommet nogle rigtig gode navne frem,
nogle jeg slet ikke var kommet frem til uden.

1.000 tak. Jeg siger til når det rigtige navn er på banen til den blå bamse

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk