Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon Coolpix 2500 billigt hos Merlin
Fra : Henrik Münster

Dato : 26-12-03 21:58

Flere har her i gruppen spurgt efter et billigt digitalkamera. Jeg har
netop set en reklame fra Merlin, hvor et Nikon Coolpix 2500 er på tilbud
til kr. 2.500,-. Så vidt jeg husker, var det et meget respektabelt
kamera, da det var nyt. Og til den pris kan man normalt kun få
discountkameraer. Så umiddelbart lyder det som et rigtig godt tilbud,
hvis man skal bruge et billigt digitalkamera, som man ikke behøver være
øm over.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : H.Kragelund

Dato : 26-12-03 22:09

> Flere har her i gruppen spurgt efter et billigt digitalkamera. Jeg har
> netop set en reklame fra Merlin, hvor et Nikon Coolpix 2500 er på tilbud
> til kr. 2.500,-.

Det er ikke så længe siden tdc butikken havde det til 1500kr.
Så helt spetakulært er det ikke.

mvh
henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-12-03 22:36

H.Kragelund <hkragelund@xxc.dk> wrote:

> Det er ikke så længe siden tdc butikken havde det til 1500kr.
> Så helt spetakulært er det ikke.

Nej, undskyld. Hvordan har jeg dog kunnet skrive det. Det er jo
modelnummeret. Prisen er kun kr. 999,-.
--
Henrik Münster
Esbjerg