nhl2004
Fra : Carsten

Dato : 26-12-03 20:54

Hej i NG.
Jeg overvejer at købe nhl 2004 og spille over internettet.
Mit spørgsmål går på, om der er nogen der kan fortælle hvordan live-delen i
NHL 2004 virker (Altså der hvor man skal koble op til EA sport og spille mod
en vilkårlig modstander). Jeg synes ikke at live delen virkede særligt godt
i 2003, så derfor spørger jeg inden jeg køber.

Fra : Carsten

Dato : 26-12-03 20:59

Lige en ting mere.
Jeg er på nettet via Tele Danmark Siemens router. Det betyder, at jeg ikke
kan portforwarde i routeren.
Har det nogen betydning?

Fra : Kenneth Felber

Dato : 26-12-03 21:20

Carsten wrote:
> Lige en ting mere.
> Jeg er på nettet via Tele Danmark Siemens router. Det betyder, at jeg ikke
> kan portforwarde i routeren.
> Har det nogen betydning?

Skal vi ikke bare sige at NHL2004's netværksdel er forbedret i forhold
til 2k3. Men siger det meget? I dont think so

Kenny

Fra : Carsten

Dato : 26-12-03 23:07

Hej Kenny.
Vil det sige, at det er værd at betale penge for, for at komme til at spille
online, eller er det "penge ud af vinduet"

M.v.h.

Carsten