Jon`s julegave
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-12-03 20:11

Politiken har spurgt en del danskere om hvad de har givet i julegave.

De fortæller at Jon har givet en kasse øretæver og selv har han fået en
fængselsstraf. Tihi.

Er der forresten nogen som ved om man behøver at være voldsmand eller
narkoman for at være popmusiker eller filmskuespiller i Danmark, hehe ?

Hi Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-12-03 20:33

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der forresten nogen som ved om man behøver at være voldsmand eller
> narkoman for at være popmusiker eller filmskuespiller i Danmark, hehe ?

Nej men det hjælper, og en endnu mere vigtig forudsætning er mangel på
talent, så er man sikker på succes .....

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-12-03 22:34

Ivan V. Klattrup <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fec8ce0$0$27398$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Nej men det hjælper, og en endnu mere vigtig forudsætning er mangel på
> talent, så er man sikker på succes .....

______

Hentyder du til "Fjols for en aften", "Popnar" og alt det der?

Så kom jeg forøvrigt lige til at tænke på om "Aqua" kom frem p.g.a.
manglende talent, som du taler om, eller det var p.g.a. voldstendenser. Det
har jeg ikke heeelt tjeck på, da det mere er dansktop og country som
interesserer mig. Hihiii

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-12-03 02:04

> Hentyder du til "Fjols for en aften", "Popnar" og alt det der?

Jeps, en frygtelig gang l...

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-12-03 09:59

> [...]
Det
> har jeg ikke heeelt tjeck på, da det mere er dansktop og country som

Hej Åge

Nej der tager du helt fejl. Aqua kom fra " Fjernet fra en aften "

M.V.H.....Benny..

Fra : Thomas H.

Dato : 28-12-03 23:51

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er der forresten nogen som ved om man behøver at være voldsmand eller
> narkoman for at være popmusiker eller filmskuespiller i Danmark, hehe ?

"Det er efterhånden svært at opdrive en kendt, der ikke har slået én eller
anden, med Kenneth Carlsen som mulig undtagelse."
Citat : Sebastian Dorset

--
Thomas H. - www.thhe.dk/citater.htm

Fra : mek

Dato : 29-12-03 00:16

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> "Det er efterhånden svært at opdrive en kendt, der ikke har slået én eller
> anden, med Kenneth Carlsen som mulig undtagelse."

Ja, man kan nærmest sige han bli'r mere og mere kendt
for at "blive slået"

Mikael