Kat søger nyt hjem
Fra : goofy

Dato : 26-12-03 19:38

Hej Ng

Min datter skal flytte lejlighed, og i den nye må der ikke holdes
hysdyr.
Hun har en hunkan 3 år, huskat, sort med hvidt bryst som der for
søger nyt hjem.
Den er kærlig og omgængelig og er udekat og god mod børn.
Min datter bor i Ålborg, men transport til Odense kan arrangeres
Finder hun ikke et nyt hjem bliver katten IKKE aflivet, men
indleveret til et internat.
Har dette en interesse så ring 98 29 89 42,

På min datters - svigersøn og børnebørns vegne

Steen Vinbæk

Fra : Charlotte

Dato : 26-12-03 20:08

Hej Steen, datter, svigersøn og børnebørn

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i
> Min datter skal flytte lejlighed, og i den nye må der ikke holdes
> hysdyr.

Hvor ærgerligt...

> Hun har en hunkan 3 år, huskat, sort med hvidt bryst som der for
> søger nyt hjem.

Jeg ville jo anbefale dig/jer at få missen sat ind på www.vildkat.dk - men
siden er lige nu nede - håber dog den kommer op en af dagene.
Det er en side for omplacering af katte, meget ofte voksne katte. Der er
utroligt mange besøgende på siden og det er en side, der anbefales vidt og
bredt - derfor er der også meget gode chancer for, at I her kan finde et
godt hjem til katten.
Så hold evt. øje med siden eller send en mail til Vildkat.dk på
dpl@vildkat.dk (men måske får hun heller ikke sin mail, når hjemmesiden er
nede...)

Held og lykke.

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : dpl

Dato : 28-12-03 17:41

Charlotte wrote:
> [...]
> godt hjem til katten.
> Så hold evt. øje med siden eller send en mail til Vildkat.dk på

Hejsa!
Siden er desværre stadig ude af funktion, men kommer forhåbentlig på
benene snarest. Mailen virker stadig.

Hilsen Dorthe
www.vildkat.dk