Sikke en psykopat :-(
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-12-03 18:17

http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=232186

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mark Sandberg

Dato : 26-12-03 18:46

"Per Beer Hansen" skrev i en meddelelse:

> http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=232186

Ja, betjente kan nogen gange finde på de mærkeligste ting..........

/Mark.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-03 18:54

Per Beer Hansen skriver:

> http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=232186

Tjah, en skam at der er så besværligt at trække sit tjenestevåben !

Klaus
det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-12-03 20:36

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> [...]
> Se på http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> det er Modelbane Europas hjemmeside
> Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:

Tjah, når politiet så endelig gør det, hyles der op om skydegale betjente...

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-03 21:20

Aragorn Elessar skriver:

> Tjah, når politiet så endelig gør det, hyles der op om skydegale betjente...

LOL

Fra : Leonard

Dato : 26-12-03 23:33

>LOL

Jeg synes nu ikke der er noget at grine af.
Når det bliver livsfarligt at udføre sit job uanset om man er
vejarbejder, borebisse eller politibetjent, så er der sg*tte meget at
grine af.
Heldigvis er det sjældent nødvendigt for politiet at skyde, desværre
sker det oftere og oftere at det er nødvendigt. Og desværre tror jeg
ikke der går mange år før vi får amerikanske tilstande når politiet
vil i kontakt med borgerne.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-03 23:37

Leonard skriver:

> Jeg synes nu ikke der er noget at grine af.

Jo det er sku noget at grine af - se bare Nørrebro.

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 27-12-03 01:37

On Fri, 26 Dec 2003 23:36:56 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Jo det er sku noget at grine af - se bare Nørrebro.

Det var en simpel kommunikationsbrist... I kampens hede er det svært
at høre forskel på "skyd efter benene" og "skyd efter stenene" :)

/Jesper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-12-03 08:05

Jesper Juul-Mortensen skriver:

> Det var en simpel kommunikationsbrist... I kampens hede er det svært
> at høre forskel på "skyd efter benene" og "skyd efter stenene" :)

Et radioprogram der udsendtes hver eftermidda mellem 15.00 og 16.00
mente ellers at det var "Skyd efter børnene".