MS Windows
briani 27239
Vinduer åbner ikke
Fra : ~~Wing~~

Dato : 26-12-03 16:54

Hejsa

Jeg har Win xp pro DK, med explorer. men nu er der sket det at når jeg
eksempelvis går ind på Ekstarbladets forside så kommer der et reklamepopup
som der ikke vil åbnes helt. Rammen kommer som den skal men der mangler
tekst i vinduet. det er ikke kun på denne hjemmeside jeg har problemet, det
er alle sidder med pop up som driller. Jeg er ikke interesseret i at benytte
mig af en pop up killer for det løser jo ikke mit problem. Jeg vil være
meget glad for forslag til udbedring af denne skavank, da det vil være
næsten katastrofalt at tænke på en format c:

Dette spørgsmål er også sendt i browser gruppen, men mener at det kan have
sammenhæng med en oprydning i registreringsdatabasen derfor også i denne
gruppe.

Venter spændt på forslag

Med venlig hilsen

Petersen

Fra : Dieter Lauff

Dato : 27-12-03 14:25

> [...]
> meget glad for forslag til udbedring af denne skavank, da det vil være
> næsten katastrofalt at tænke på en format c:

Kan fejlen ikke skyldes at du har installeret en popupkiller, som ikke
fungerer korrekt?
F.eks. Google Toolbar, Norton Internet Security eller et andet program, man
måske ikke direkte
forbinder med en popupkiller.
mvh
Dieter Lauff

Fra : HKS

Dato : 27-12-03 23:23

> [...]
> fungerer korrekt?
> F.eks. Google Toolbar, Norton Internet Security eller et andet program,

Jeg bruger Goggle toolbar + 1 mere popupkiller, ekstrabladet.dk virker fint
på min...

Fra : Leo.E

Dato : 28-12-03 08:35

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> wrote in message news:<3fec598f$0$29411$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> sammenhæng med en oprydning i registreringsdatabasen derfor også i denne

Prøv at gendan standarder i internetindstillinger under avanceret.
Jeg vil nu ikke opfatte det som en fejl;)
Leo

Fra : ~~Wing~~

Dato : 28-12-03 23:13

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse

> [...]
> sammenhæng med en oprydning i registreringsdatabasen derfor også i denne

Sagen er løst det var da jeg fjernede et program fra min puter som hedder
DVD Copy Plus at det hele var gået galt, jeg kunne faktisk heller ikke
opdatere på windows update men da jeg installerede programmet igen er alt
ok.

Mvh Petersen

Fra : nathan

Dato : 29-12-03 16:43

Hej Petersen
Har du også et problem med at følge "eksterne" links inde fra en
hjemmeside, dvs hvis linket peger over på et andet domæne?? Jeg har det
samme problem og er ved at synes at det er lige i overkanten træls (mest
da jeg ikke gider at skulle til at geninstallere ).
/ Nathan

http://www.kandu.dk/