Skærme
Fijala 3554
Hvor finder man en 9" skærm
Fra : Brian Hemstedt

Dato : 19-04-01 17:54

Ja, du læste rigtigt. 9 (ni) tommer.
Den må gerne være monochrom. Man ser dem ofte i supermakeder, men jeg har
ikke fundet noget forhandlere der har dem.

Foreslag anyone..?

Køber gerne brugt skærm.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-04-01 18:24

Zitech

Fra : René Lindberg Mikkel~

Dato : 20-04-01 10:12

9" KFC, model MA-0933, VGA monokrom, 640x480, båndbr.: 30 MHz
inkl.moms; 1245,- ydrk!

Jeg købte en hos en venlig mand engang gennem denne nyhedsgruppe - pris: ca
250-300 kr. brugt selvf.

hmm jeg kunne faktisk godt bruge en mere .. </hint>

/René