MS Windows
briani 27239
Problemer med Xvid.dll
Fra : kb

Dato : 26-12-03 14:27

Hej Alle
Jeg er "kommet til" at downloade et eller andet divx eller et aller andet
andet dekoderhalløj, og lige siden har jeg fået 4 popups hver gang jeg åbner
Outlook med en nogenlunde følgende besked: "xvid.dll implements an older api
version, update your xvid.dll"

Hvordan gør jeg det? Jeg har prøvet med googlesøginger og Microsofts
hjemmeside, men jeg kan ikke finde noget jeg kan bruge....

Fra : morten

Dato : 26-12-03 15:56

"kb" <raXpXsakX@XtiscaliX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan gør jeg det? Jeg har prøvet med googlesøginger og Microsofts
> hjemmeside, men jeg kan ikke finde noget jeg kan bruge....

søg efter filen og omdøb den til xvid.old så prøv at installere xvid fra
denne side og se om det ikke hjælper.

http://www.codec-download.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&c
id=7

Mvh. Morten