Popup åbner ikke helt
Fra : ~~Wing~~

Dato : 26-12-03 12:36

Hejsa

Jeg har Win xp pro DK, med explorer. men nu er der sket det at når jeg
eksempelvis går ind på Ekstarbladets forside så kommer der et reklamepopup
som der ikke vil åbnes helt. Rammen kommer som den skal men der mangler
tekst i vinduet. det er ikke kun på denne hjemmeside jeg har problemet, det
er alle sidder med pop up som driller. Jeg er ikke interesseret i at benytte
mig af en pop up killer for det løser jo ikke mit problem. Jeg vil være
meget glad for forslag til udbedring af denne skavank, da det vil være
næsten katastrofalt at tænke på en format c:

Venter spændt på forslag

Med venlig hilsen

Petersen

Fra : ~~Wing~~

Dato : 28-12-03 23:12

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget glad for forslag til udbedring af denne skavank, da det vil være
> næsten katastrofalt at tænke på en format c:

Sagen er løst det var da jeg fjernede et program fra min puter som hedder
DVD Copy Plus at det hele var gået galt, jeg kunne faktisk heller ikke
opdatere på windows update men da jeg installerede programmet igen er alt
ok.

Mvh Petersen