REQ: SATA drivere til windows install
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-12-03 11:41

Hej

Jeg har et MSI 865PE Neo2 Fis2r bundkort....

Jeg har tilsluttet 3 harddiske til Intels SATA chipset på bundkortet... Men
jeg har fået smidt disketten med driverne, således at windows XP´s install
kan læse og skrive på harddiske under fx. install.. Jeg skal lave en repair,
og det gøres ikke uden denne diskette...

Når jeg går ind på msi´s hjemmeside under drivere.. så er der en diskette
jeg kan downloade til styresystemet... Men de kan jo ikke bruges under dos,
eller install??

Er der nogen der har dette bundkort også, som kan smide et image af
disketten?

Tak, Bjarke Hansen

Fra : ct

Dato : 27-12-03 15:51

jeg tror at den fil der er til download også kan lave en diskette, ellers
smider du bare mapperne den pakker ud over på en diskette.

claus