Ugebladet Ingeniøren fra 28/4-2000 ?
Fra : pmn

Dato : 26-12-03 11:32

Hej.

Undskyld hvis jeg er off topic...men kunne ikke lige finde andre relevante
grupper?

Er der nogen der ligger inde med ugebladet Ingeniøren fra den 28/4-2000 ?

Jeg er interesseret i en artikel fra bagsiden hvis nogen kan hjælpe?

Mvh

Per
www.mypuzzle.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-12-03 12:04

pmn skrev i -dk.videnskab:

> Er der nogen der ligger inde med ugebladet Ingeniøren fra den 28/4-2000 ?
> Jeg er interesseret i en artikel fra bagsiden hvis nogen kan hjælpe?

Det kan dit lokale biblotek, hvis ikke de selv har en udgave liggende
lokalt, så kan de skaffe den.

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Michael Zedeler

Dato : 26-12-03 12:25

pmn wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der ligger inde med ugebladet Ingeniøren fra den 28/4-2000 ?
>
> Jeg er interesseret i en artikel fra bagsiden hvis nogen kan hjælpe?

Man _kunne_ jo ringe til Ingeniøren....

Mvh. Michael.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 26-12-03 12:26