MS Windows
briani 27239
Ændre ejernavn i windows xp?
Fra : Henning Lund

Dato : 26-12-03 11:00

Min søn har fået en anden maskine hvor den forrige ejers navn figurerer
bla.hvis jeg vil se mapper på maskinen via netværket, hvordan ændrer vi
navnet til knægtens navn?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : hcma

Dato : 26-12-03 11:14

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Min søn har fået en anden maskine hvor den forrige ejers navn figurerer
> bla.hvis jeg vil se mapper på maskinen via netværket, hvordan ændrer vi
> [...]

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#licensnavn
m v h
hc

Fra : Henning Lund

Dato : 26-12-03 12:00

hcma wrote:

> http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#licensnavn
> m v h
> hc

Tak for svaret men det løste ikke problemet, der står godt nok han eget
navn under "egenskaber for denne computer" på hans maskine, men via
netværket kan jeg stadig se det gamle navn, hvad så?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-12-03 13:20

Henning Lund skrev:

> Tak for svaret men det løste ikke problemet, der står godt nok han
> eget navn under "egenskaber for denne computer" på hans maskine,
> men via netværket kan jeg stadig se det gamle navn, hvad så?

Hvad med Kontrolpanel > System > Computernavn?

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 26-12-03 14:30

Thomas Madsen wrote:

> Hvad med Kontrolpanel > System > Computernavn?

Hehe hvor pokker har dette svar været henne? Bingo!