MS Windows
briani 27239
windows 98 - hjælp
Fra : T. Hartung

Dato : 26-12-03 10:26

ville lægge logitech web-cam ind på min datters pc'er men nu vil den ikke
loade iconer på skrivebord - kan høre at den starter op og se et glint af
startlinien i bunden men så er skrivebordet bare grønt. Når jeg trykker
alt - ctrl. del kører kun "nprotect" musen kører fint på skærmen og jeg kan
fint lukke/genstarte pc'eren ved at trykke på disse knapper men til samme
resultat.

Hvad kan være galt??

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Ole C

Dato : 26-12-03 14:16

T. Hartung skrev blandt andet:

> [...]
> jeg trykker alt - ctrl. del kører kun "nprotect" musen kører fint på
> skærmen og jeg kan fint lukke/genstarte pc'eren ved at trykke på

Prøv at starte computern i fejlsikret tilstand (F8 under opstart) - så burde
du kunne afinstallere driveren til web-cam'et derfra.
Prøv så evt. forfra - eller kig på Logitechs side om der er en bedre driver.
--
vh
Ole C

Fra : T. Hartung

Dato : 28-12-03 09:35

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at starte computern i fejlsikret tilstand (F8 under opstart) - så
burde
> du kunne afinstallere driveren til web-cam'et derfra.

Når jeg starter i fejlsikker tilstand sker desværre det samme har kun et
grønt skrivebord der er ingen startlinie i bunden eller iconer på
skrivebordet - det er som om windows ikke ikke bliver færdig med at læse
ind - men når jeg trykker alt ctrl. del kan jeg lukke pc'eren ad den vej
uden problemer - hvad skal jeg gøre ??

Fra : Dieter Lauff

Dato : 28-12-03 22:51

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> fint lukke/genstarte pc'eren ved at trykke på disse knapper men til samme

Prøv at starte i en kommandoprompt og giv kommandoen:
scanreg /fix

mvh
Dieter

Fra : T. Hartung

Dato : 29-12-03 10:27

"Dieter Lauff" <lauff@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Hej Dieter

det hjalp desværre heller ikke - det er det samme - ingen tvivl om at
Windows kører men den for ikke loaded programmerne udover Nprotect som må
være Norton Antivirus -

er der andre gode forslag til hvad jeg kan prøve ??