Oliwer
Fra : Kate

Dato : 19-04-01 17:15

Hej alle

Jeg vil gerne dele min dejlighed med jer. På min hjemmeside har jeg kun
de to bedste billeder, men de er jo gamle da han var 10 uger da de blev
taget.
Det billede, som jeg lægger i binaer under navnet Oliwer, er maksimalt
et år gammelt. Da jeg så det kunne jeg godt se at han vist havde tabt
sig efter det var taget, men når det sker over tid lægger man vel ikke
mærke til det. Jeg lagde kun mærke til hvor meget han tabte sig de
sidste to uger af sit liv.
Nå, men har i lyst kan i beundre ham i binaer.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-04-01 17:26