3310 finder ikke headset/håndfri.
Fra : Peter Hansson

Dato : 25-12-03 12:19

Begge mine 3310´er vil ikke finde den håndfri jeg fik i julegave. 3210éren
vil og jeg har prøvet en 3510.

Har læst manualen forgæves.

Er der en ide!

--
Peter Hansson
Brobækvej 65

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-12-03 16:09

On Thu, 25 Dec 2003 12:18:41 +0100, "Peter Hansson"
<peterhansson@mail.tele.dk> wrote:

>Begge mine 3310´er vil ikke finde den håndfri jeg fik i julegave. 3210éren
>vil og jeg har prøvet en 3510.
>
>Har læst manualen forgæves.
>
>Er der en ide!

Tja,

min daværende kæreste som havde en 3310 mener jeg kunne nøjes med at
bruge et standard headset.
Flemming Jacobsen

Fra : JMo.

Dato : 27-12-03 17:06

Thunderbird [7100] wrote:

> min daværende kæreste som havde en 3310 mener jeg kunne nøjes med at
> bruge et standard headset.

Hvis du med "standard headset" mener 3-polet 2,5mm så nej - det skal være
4-polet 2,5mm.

Fra : JMo.

Dato : 27-12-03 17:09

Peter Hansson wrote:

> Begge mine 3310´er vil ikke finde den håndfri jeg fik i julegave.
> 3210éren vil og jeg har prøvet en 3510.

Har du tidligere haft brugt headste på dine 3310'ere? Stikket er lidt
skrøbeligt i denne model, så det sker let at fjederen bliver "sløv" og ikke
får ordentlig kontakt.bruges)

Fra : Peter Hansson

Dato : 27-12-03 17:40

hej!

Det er et 4-polet stik der er i holderen. Jeg var af den opfattelse at den
ligesom eks. 3210 skulle finde den selv. Det er også lidt mærkeligt at både
min og min kones 3310 ikke ses i den.
Hvis det er et stikproblem kan det vel løses. Jeg troede bare at det måske
vat en eller anden menuindstilling jeg ikke kunne finde.

Ellers tak for svarene og godt nytår!!

PH

Fra : JMo.

Dato : 28-12-03 12:58

Peter Hansson wrote:

> Det er et 4-polet stik der er i holderen. Jeg var af den opfattelse at
> den ligesom eks. 3210 skulle finde den selv. Det er også lidt
> mærkeligt at både min og min kones 3310 ikke ses i den.

Hvilken holder er det? Cark-128 (MCC-4)?

> Hvis det er et stikproblem kan det vel løses.

Tjow - men det er svjh. hele bundstikket der skal skiftes.