Nummerplan
Fra : Profilius

Dato : 25-12-03 05:45

Glædelig Jul

Hvem ved hvor der findes en nummerplan/oversigt over hvilke numre der
tilhører de forskellige teleselskaber,
Der findes noget på www. mobilsiden.dk/tips/nserier.shtml , men den tror jeg
ikke er helt opdat. da jeg har nogle mobile datanumre som står til at være
Tele1 Europa men abb. er ved Sonofon !!!!

profil@sol.dk

"Kedsomhed er når du ikke oplever
information der gør en forskel"
Alfred Bion 1956

Fra : Fischer

Dato : 25-12-03 08:13

> Hvem ved hvor der findes en nummerplan/oversigt
> over hvilke numre der tilhører de forskellige teleselskaber,

http://www.tst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024565

*Fischer

Fra : Knud Berggreen

Dato : 25-12-03 10:47

On Thu, 25 Dec 2003 08:12:56 +0100, "Fischer"
<myfischer87@get2net.dk> wrote:

>http://www.tst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024565

Idet man kan få sit nummer overført ved skift af teleudbyder
kan du ikke længere bruge denne liste.
Du kan selvfølgelig se hvilken udbyder der oprindelig
udleverede nummeret men du kan ikke være sikker på at det
stadig er hos denne.

/Knud

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-12-03 10:38

"Profilius" <profil@sol.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke er helt opdat. da jeg har nogle mobile datanumre som står til at være
> Tele1 Europa men abb. er ved Sonofon !!!!

Du kan ikke regne med de lister.
Mit nummer blev i sin tid oprettet hos sonofon
men er et Tdc/telmore nummer nu.
Det er jo det "nye" nummerportalitet der gør det muligt.

Venligst