Nokia 6610 (hot eller not)
Fra : Kim Larsen

Dato : 24-12-03 12:13

Hej i nyhedsgruppen

Jeg påtænker at købe en Nokia 6610.

Er der nogen der kender til eventuelle problemer med denne mobilos, altså
det jeg mener er, om det er en model man kan forvente sig meget bøvl med ?

Kim Larsen

God jul og godt nytår

Ved personlig e-mail fjern x fra min opgivne e-mail-adresse.

Fra : Claus Christiansen

Dato : 24-12-03 14:08

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in news:bsbsb0$48o$1@sunsite.dk:

> [...]
>
> Er der nogen der kender til eventuelle problemer med denne mobilos,
> altså det jeg mener er, om det er en model man kan forvente sig

Jeg har haft min siden den 13/10 og har ikke oplevet noget der bare
ligner problemer med den.

God jul og godt nytår
Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:NOSPAM@unipeople.dk>, leave the adr. as it is
personal: <http://unipeople.dk/~cch>; pythia: <http://www.pythia.dk>

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-03 14:31

Jeg havde min i 6mdr og den var på værksted i de 2½ af dem pga
blinkendetastatur belysning og en skrattende højttaler og førsther efter
femte gang til rep. byttede de den.

Men borset fra det, er det sq en kanon mobillos

/Mic
T610

Fra : Blix

Dato : 25-12-03 00:51

samme problemer har jeg haft med min 6610. haft den i 7mdr og har til rep
3gange og i alt 2 1/2mdr :(
men ellers en lækker mobil :-\

Fra : Christian Poulsen

Dato : 25-12-03 15:27

> Jeg påtænker at købe en Nokia 6610.

Kan du undvære radioen, så køb Nokia 6100. De problemer som 6610'en
har haft kæmpet med, har den slet ikke haft. Plus med seneste software-
opdatering (V 05.16 26-09-03) er der kommet mange nye små detaljer i
den. Perfekt terminal.

http://mobilpriser.dk/index.php?showprod=nokia&showmodel=6100

Fra : Søren Andersen

Dato : 02-01-04 18:00

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> det jeg mener er, om det er en model man kan forvente sig meget bøvl med ?

Har haft sådan en i et års tid (tror jeg) , den har ikke som sådan fejlet
noget men jeg var ikke særlig imponeret af standby tiden og så synes jeg
mine fingre havde svært ved at ramme tasterne ordenligt (et noget
uvidenskabeligt kritikpunkt, men sådan føltes det).
Endelig blev jeg aldrig rigtig gode venner med dens menu system som jeg
synes virkede trægt (sikkert langsom display).