NFS Underground :-((
Fra : "

Dato : 25-12-03 08:45

Knægten har lige fået NFS Underground i julegave, men det vil ikke starte.
Klikker man på iconen kommer der en sort skærm og efter ca 3 sek. kommer man
tilbage til skrivebordet.
Har også prøvet det på min computer, med samme resultat.

Andre med samme problem ??

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-03 09:08

Prøv og gå ind under kontrolpanel og lave sprog om til engelsk så virker det

MVH Peet

Fra : "

Dato : 26-12-03 01:37

Peet wrote:
> Prøv og gå ind under kontrolpanel og lave sprog om til engelsk så
> virker det

Hvor, i spillet eller Windows generelt ??

Har hentet patch, men stadig samme problem.

Vi har samme problem med demo'n

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 26-12-03 01:52

"< : )))) ><" <@NoSpam.xx> skrev i en meddelelse news:bsfvri$a7$1@sunsite.dk...
> Hvor, i spillet eller Windows generelt ??

I windows. I XP er det:
Kontrolpanel, International og sproglige indstillinger,
Jeg har ændret både i fanen Internationale indstillinger og
i avanceret. Ved ikke om det er nødvendigt begge steder.

> Har hentet patch, men stadig samme problem.

Fordi det er en US eller UK version

/Kenneth Iversen

Fra : "

Dato : 26-12-03 02:28

Nå nu virker det sgu.

Har installeret det hele forfra, og straks hentet patchen inden jeg startede
spillet for første gang.

Nu virker det.

Fra : Olesen

Dato : 25-12-03 09:09

> [...]
man
> tilbage til skrivebordet.
> Har også prøvet det på min computer, med samme resultat.

Problemet opstår, hvis det er en kopi man benytter.

Min egen, som selvfølgelig er helt spritny og original,
har ikke 'skrivebordsproblemet'.

Har dog hørt, man man kan ændre lan........ups...
bør ikke medvirke til at få sådan en kopi til at virke..

Fra : Vega

Dato : 25-12-03 10:33

> [...]
> har ikke 'skrivebordsproblemet'.
>
> Har dog hørt, man man kan ændre lan........ups...
> bør ikke medvirke til at få sådan en kopi til at virke..

Hvem siger det er en kopi personen bruger? Kender andre der har problemet
med originalen.

Mvh. Vega.

Fra : Jonas R.

Dato : 25-12-03 11:20

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
SNIP

> Problemet opstår, hvis det er en kopi man benytter.

Sludder, det har intet med at det er en kopi at gøre. Der kom en del org.
spil til DK, hvor de ikke havde fået lavet det fiks at man skal køre med
engelsk sprog opsætning.

> Min egen, som selvfølgelig er helt spritny og original,
> har ikke 'skrivebordsproblemet'.

Nej du har nok fået en af dem som var ok.

> Har dog hørt, man man kan ændre lan........ups...
> bør ikke medvirke til at få sådan en kopi til at virke..

Tsk tsk ...

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 25-12-03 11:31

> Problemet opstår, hvis det er en kopi man benytter.

Nej.

> Min egen, som selvfølgelig er helt spritny og original,
> har ikke 'skrivebordsproblemet'.

Min spritnye, originale NFS:U modtaget fra 2ndgames
for en uge siden, har.

/Kenneth Iversen

Fra : MRN

Dato : 25-12-03 11:33

> [...]
man
> tilbage til skrivebordet.
> Har også prøvet det på min computer, med samme resultat.

Lav sproget om til Engelsk (Australsk)

Mvh
MRN

Fra : Michael Jensen

Dato : 25-12-03 20:02

"MRN" <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> man

> Lav sproget om til Engelsk (Australsk)
>
> Mvh
> MRN
>
> Jeg gik ind i start/ Programmer/EA Games/NFS Underground/ og trykkede på
søg efter opdatering og så røg den op på en side hvor jeg bare skulle
installere en patch og så kørte det :) Jeg har ikke ændret sprog eller noget
som helst og mit spil er orginalt, men menuén i spillet er svensk :(

Fra : Ole Jensen

Dato : 27-12-03 02:03

"Michael Jensen" <michaelXXX@sedennet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
noget
> som helst og mit spil er orginalt, men menuén i spillet er svensk :(

Du kan ændre den svenske menu til engelsk ved at omdøbe tre filer.

Gå ind i mappen hvor du installerede spillet. Der er en mappe der hedder
'languages'
I den mappe er der tre filer som hedder - agree.swe, swedish.bin og
language_swedish.bin.
Slet dem.
Så omdøber du de tre filer som hedder - agree.eng -> agree.swe
english.bin ->
swedish.bin

language_english.bin -> language_swedish.bin

Så skulle menuerne gerne være på engelsk

Fra : Michael Jensen

Dato : 27-12-03 20:52

> [...]
> swedish.bin
>
> language_english.bin -> language_swedish.bin
>
> Så skulle menuerne gerne være på engelsk

Kanon det virker sgu' mange tak for det :)