Problem med V-Rally2 Expert Edition og Win~
Fra : N´far

Dato : 23-12-03 13:20

Hej alle,

jeg kan installere spillet ( org. CD, ikke hentet fra nettet ) men kan ikke
spille samme.
Så, jeg har ledt på Google, prøvet, af- og geninstalleret og prøvet igen og
igen.......
Jeg ved, at d kan virke.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP !!!

32 Mb grafikkort
1700 Mhz proc.
512 Mb Ram

God Jul til jer
Rudi

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-12-03 14:31

N´far wrote:
> Hej alle,
>
> jeg kan installere spillet ( org. CD, ikke hentet fra nettet ) men
> kan ikke spille samme.

Lidt mere info om hvad der sker når du starter spillet ville nok ikke
være af vejen.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : N´far

Dato : 24-12-03 00:42

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt mere info om hvad der sker når du starter spillet ville nok ikke
> være af vejen.
>
> -Sune

fandt selv ud af d.. Godt nok blev spillet installeret på D-(rillenisser?)
drev.
Alligevel, jeg puttede CD-en i E-drev, lavede det så om i v-rally2_setup og
så virkede det.
God jul...