XIII og fejlbesked
Fra : S@ndman

Dato : 23-12-03 12:21

Hejsa,

Jeg får en fejlbesked - har ikke lige fremprovokeret
den igen, men det er når jeg vågner op på stranden
2. gang - den hopper simpelthen ud af windows...,
hvad kan det skyldes?? Kan man patche sig ud af det?

S@ndman

Fra : J.

Dato : 29-12-03 15:31

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> 2. gang - den hopper simpelthen ud af windows...,
> hvad kan det skyldes?? Kan man patche sig ud af det?

Hej S@ndman.

Jeg kan ikke hjælpe dig, men jeg oplever det samme.

Så snart man er faldet om, og den skal loade igen og man får den sorte skærm
med LOADING. Så, lige efter det, så er jeg tilbage i windows.

Weird.

Hvis du har fundet en løsning, så lige skriv den her i nyhedsgruppen.

John

Fra : S@ndman

Dato : 29-12-03 19:07

> [...]
>
> Weird.
>
> Hvis du har fundet en løsning, så lige skriv den her i nyhedsgruppen.

Hey!

Hmm.....det er sgu da et snotproblem, jeg har ingen løsning. Skriv
gerne hvis i har en løsning....

S@ndman