Stalingrad - Stjerne Serien
Fra : ms

Dato : 25-12-03 18:49

Jeg har Stalingrad på video, men på ryggen af kassetten står der "Stjerne
Serien". Er der ikke noget med at man skal holde sig fra denne serie? Jeg
mener en gang jeg købte nogle Nightmare On Elmstreet film i denne serie som
ikke var de originale film og hvor en del scener var fraklippet.

Er der noget om snakken?

Johs

Fra : The Visitor

Dato : 26-12-03 00:54

"ms" <sdf@asd.com> wrote in news:bsf80r$6nu$1@sunsite.dk:

> [...]
> denne serie? Jeg mener en gang jeg købte nogle Nightmare On Elmstreet
> film i denne serie som ikke var de originale film og hvor en del

Stalingrad er også svær at regne ud.
En tysk site siger 133min, en engelsk siger 132min, flere amerikanske
siger at den er på 150min og så kommer IMDB og siger at den er på
134-135min.
Så noget tyder på at hvis man skulle købe den på DVD ihvertfald,
skal man købe den som Reg1.

Fra : Morbid Angel

Dato : 26-12-03 07:35

On Thu, 25 Dec 2003 23:53:49 GMT, The Visitor <here@there.everywhere>
wrote:

> [...]
>134-135min.
>Så noget tyder på at hvis man skulle købe den på DVD ihvertfald,

Nej reg 1 er synkroniseret til engelsk
Men ellers kan man købe den hos svenske cdon på orginal sproget med
danske tekster til ca. 80,-

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : The Visitor

Dato : 26-12-03 14:02

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> wrote in

> Nej reg 1 er synkroniseret til engelsk
> Men ellers kan man købe den hos svenske cdon på orginal sproget med
> danske tekster til ca. 80,-
>
> Mvh
>
> MA

Det tager du fejl MA:
http://www.uln.com/cgi-bin/vlink/720917503622IE
Original tale tysk, undertekstet på engelsk.

Fra : Morbid Angel

Dato : 26-12-03 18:26

On Fri, 26 Dec 2003 13:02:14 GMT, The Visitor <here@there.everywhere>
wrote:

>Det tager du fejl MA:
>http://www.uln.com/cgi-bin/vlink/720917503622IE
>Original tale tysk, undertekstet på engelsk.

Du skal ikke tage det med at den er 150 min alvorligt, da imdb ikke
skriver noget om en alternativ version, så tror jeg bare at amazon har
taget en featurette's tid med også :)
Der står heller ikke at den er på orginal sproget, der står den er
released på german i 1993, står dubbed in english, men jeg kan kun
finde en sammenligning af den engelske R2 vs. R0, så jeg skal ikke
sige mig sikker.

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Ole Kofoed

Dato : 27-12-03 16:12

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> released på german i 1993, står dubbed in english, men jeg kan kun
> finde en sammenligning af den engelske R2 vs. R0, så jeg skal ikke

Der er tysk lydspor på region 1 udgaven, en sammenligning kan ses her:

http://207.136.67.23/film/dvdcompare/stalingrad.htm

Mvh.

Ole

Fra : The Visitor

Dato : 27-12-03 21:24

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> wrote in news:3feda119$0$30086
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Der er tysk lydspor på region 1 udgaven, en sammenligning kan ses her:
>
> http://207.136.67.23/film/dvdcompare/stalingrad.htm
>
> Mvh.
>
> Ole

Det er også det jeg har læst alle steder, selv på Amazon.
Så hvor han har set på Amazon at den ikke har tysk lydspor
er mig en gåde.
http://shor.ter.dk/351753952 (tech info om DVD)

Fra : er

Dato : 28-12-03 17:05

Mange tak for svaret på mit spørgsmål.....!