Etap 22 erfaringer?
Fra : Ole Nystrøm

Dato : 25-12-03 22:53

Hej

Er der nogen som har erfaringer/ejer en Etap 22 (ikke den nyere "22i").

Helt specifikt vil jeg have nyt storsejl til min, og har fundet udaf at der
er to typer af rig, alt efter årgang på båden, og de fleste sejlmagere
kender åbentbart kun til den nye model...

Mvh
Ole

Fra : petepete

Dato : 12-02-04 10:11

"Ole Nystrøm" skrev d. 25-12-03 22:53 dette indlæg :
> [...]
> Ole
>
> Hej Ole.
> Riggens højde er afhængig af om din båd har sænke- eller fast køl.
Sænkekølen kræver en lidt lavere rig. Men nu er det jo vinter, så
hvorfor ikke bare tage de aktuelle mål på mast og bom?

Mvh. Peter.

http://www.kandu.dk/