Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Julebilleder
Fra : René Sørensen

Dato : 24-12-03 12:48

I dagens anledning vil jeg gerne dele lidt julebilleder med jer her i NG.

Taget 23/12 på Sonnerupvej i Brønshøj (nr ? - i kan ikke misse det... ) hvis
nogen skulle komme forbi. Det er en oplevelse værd.

Glædelig Jul til jer alle !!

Vh - René Sørensen

http://home19.inet.tele.dk/res/test/thumbnails.html

Fra : Alex W

Dato : 24-12-03 12:57

Hej Rene
Det er "The American way". Mon ikke NESA er glade for dem.
Tak for kigget.

Glædelig jul
Alex W

Fra : René Sørensen

Dato : 24-12-03 13:01

4000 pærer - jo de er MEGET glade for dem...

- René

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 24-12-03 13:27

Heh

Det er jo helt surrealistisk

--
Mvh Sune

Udskift nejtaktilspam med indbakke hvis du vil maile!