Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bog om 300D
Fra : Martin Gleit

Dato : 24-12-03 10:58

Nogen der kender til denne bog? Ligner et Must have for 300D brugere...
http://www.shortcourses.com/bookstore/canon/book_canonrebel.htm

Fra : Knud Bonke

Dato : 24-12-03 11:52

: Nogen der kender til denne bog? Ligner et Must have for 300D brugere...
: http://www.shortcourses.com/bookstore/canon/book_canonrebel.htm

Hej
Nu har jeg haft mit 300d i snart 3 mdr, og har været flittig til
at læse i manualen. Jeg synes ikke der er nogen af punkterne
i den amerikanske "short Course-bog" jeg om ikke mestrer,
så i hvert fald ved hvor jeg kan finde tingene. Jeg ville slå koldt
vand i blodet, og evt. investere i et eller andet litteratur om
fotografering i almindelighed, i stedet.
Hilsen Knud

Fra : Erik Aalund

Dato : 24-12-03 11:53

Jeg købte for år tilbagen en bog fra samme serie og af samme forfatter -
nemlig "A short Course in Olympus C-2100 Ultra Zoom Photography" - og hvis
jeg have penge til et 300D ville jeg helt sikkert bestille bogen.
Jeg havde stor glæde af bogen om OlyC2100 - og bruger den faktisk engang
imellem endnu.
Glædelig jul
Erik Aalund