vildkat.dk
Fra : dorthe

Dato : 25-12-03 20:57

Hej i gruppen.

er der nogen her der ved hvad der sker med vildkat.dk ????
det ser ikke ud til at den virker mere på min eller min venindes computer
øv.
Er ellers ved at overtale hende til at få en kat derfra .

Håber eller at i alle har haft en god jul <

Knuser fra Dorthe coco og catwalk.

www.kity.dk

Fra : Charlotte

Dato : 25-12-03 21:23

Hej Dorthe

Vildkat.dk har været nede nogle dage nu - årsagen kender jeg godt nok ikke,
men plejer jo at kigge derinde, så jeg kan holde mit savle-niveau ved lige.

Måske er serveren, som siden ligger på nede - eller ja...jeg ved det altså
ikke. Mon ikke den er oppe igen en af dagene - det håber jeg...også for din
venindes skyld

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Anja Lysholm

Dato : 25-12-03 22:54

"dorthe" <dorthe@nospam.kity.dk> wrote
> Er ellers ved at overtale hende til at få en kat derfra.

Pssssst! Overtal hende til at få en af mine.

Anja

Fra : dpl

Dato : 28-12-03 17:00

Hejsa!
Det er mig der bestyrer vildkat.dk, og jeg kan da fortælle at der
arbejdes på sagen. Serveren valgte desværre at tage sig en lille
"juleferie", mens vi også selv var afsted...

Jeg skal nok sende en besked herinde, så snart siden er oppe og køre igen.

Hilsen Dorthe