Ny kat
Fra : Helle

Dato : 25-12-03 15:02

Hejsa.

Glædelig jul allesammen - både to og firbenede
Kæresten har sagt god for at jeg må få en maine coon mere tidligst til
sommer hvor vores økonomi ser bedre ud. Det er jeg jo helt vildt glad for og
kan næsten ikke vente. Vi er begge enige om farven, men jeg tænker så på: er
det normalt hos Jer opdrættere at man ligesom skriver sig op til en bestemt
farve og køn og at I så kontakter en når en sådan killing er kommet til
verden?
Jeg ved ikke præcis hvad farven hedder men det er en sølv med nogle strejf
af fortyndet rødt i. Præcis ligesom denne her Millinockets D D her:
http://www.ailuro.dk/dk/hunner.htm
Vi er begge helt vilde med denne farve og vil gerne have en hunkat.
En creme kat kan også gå...men helst sølv.

Mvh Helle
--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 25-12-03 18:09

> tænker så på: er det normalt hos Jer opdrættere at man ligesom
> skriver sig op til en bestemt farve og køn og at I så kontakter en
> når en sådan killing er kommet til verden?

Ja det kan man godt, men hvilke linier man ønsker efter er jo altså også
meget væsentligt

> Jeg ved ikke præcis hvad farven hedder men det er en sølv med nogle
> strejf af fortyndet rødt i. Præcis ligesom denne her Millinockets D D

Ja hvis du kigger så står hendes farve også der nemlig Sølv Tortie
blotchedtabby

MVH
Gitte
www.sacala.dk - killinger ventes i januar 2004

Fra : Helle

Dato : 25-12-03 20:00

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote in message

> [...]
> meget væsentligt

> Ja hvis du kigger så står hendes farve også der nemlig Sølv Tortie

Mht. linjer vil jeg "bare" gerne have en meget tillidsfuld og meget kælen
mis som naturligvis er rask og stærk fysisk og psykisk. Jeg har ikke
forstand på linjer - i øvrigt er det en mco jeg gerne vil have

Mvh Helle