Drivhusopdrætteren
Fra : Helle

Dato : 23-12-03 11:03

Hejsa.

Jeg vil bare lige fortælle at jeg har talt med Axel Sørensen fra Alle Dyrs
Ret (ham dyre-politimanden) og har anmeldt Eva Madsen (drivhusopdrætteren)
til ham. Han vil straks kigge efter hvad der foregår der ude. Så er det
gjort og jeg har det rigtig fint med det! Det er så synd for de stakkels
dyr. Udover jeg har anmeldt til Axel anmeldte jeg også til politiet for et
års tid siden. Der er ikke sket noget videre i den sag hos dem tror jeg.
Bare lidt information herfra: vi må hjælpe de dyr vi kan!

Glædelig jul.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 23-12-03 17:20

Hej.

Hvem er drivhusopdrætteren???

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Helle

Dato : 23-12-03 17:22

Drivhusopdrætteren er en kvinde i Bellinge ved Odense som har sine katte i
drivhuse året rundt. Der er frygtelig beskidt, hendes dyr er dødsultne og
totalt usorineret! Hun lever i en svinesti og det ligner en bunke losseplads
hendes hjem. Jo, dette er drivhusopdrætteren Eva Madsen.

Mvh Helle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-12-03 17:55

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse news:3fe86bc0$0$95009$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> totalt usorineret! Hun lever i en svinesti og det ligner en bunke losseplads
> hendes hjem. Jo, dette er drivhusopdrætteren Eva Madsen.

Hej Helle

Er det der, du købte din birma??
Det lyder som nogle totalt horrible forhold, håber virkelig,
at der bliver gjort noget ved det.
Men desværre har det jo vist sig mange gange,
at det kan være nok så grelt uden at der bliver grebet ind!
Læste lige forleden, at Axel-Erik Sørensen havde fået
en bøde på 3000 kroner, fordi han havde fjernet nogle hunde,
der også levede under nogle fryglelig svinske forhold,
hvor de bogstavelig talt gik rundt i deres eget lort!
Men heldigvis tror jeg ikke, at det stopper ham i at reagere,
når han finder grund til det!

Håber det bedste for de stakkels misser
- de fortjener bedre end det liv, du beskriver!

mvh Eva

Fra : Helle

Dato : 23-12-03 17:58

Hej Eva.

Jeps det var der jeg købte min birma. Jeg synes det er godt at Axel stadig
fortsætter sin kamp på trods af en bøde. Han virker meget energisk! Talte jo
med ham i dag. Ja det er frygtelige forhold min birma kom fra. Han havde
ikke overlevet en uge mere under de forhold sagde dyrlægen da vi fik ham!

Glædelig jul til jer alle der ude...trods alt...

Mvh Helle

Fra : Lene Hansen

Dato : 23-12-03 20:57

Hej.

Jeg vil fortælle at jeg hjælper Axel med at papirarbejde for den
dyreværnsforening han har fået på benene, og jeg snakker jævnligt med ham og
han orientere mig om hvad det er han kommer ud til og hvordan han gang på
gang render forgæves når han henvender sig til politiet og dyrlæger. Mange
dyrlæger kan ikke lide ham og det kan politiet heller ikke. Axel bliver
truet, slæbt i retten, betaler den ene bøde efter den anden, og han kæmper
fortsat og køre land og rige rundt når han får anmeldelser på dyremisrøgt.
Han har sit kamera med og de billeder han tager, lyver jo ikke. Alligevel er
det ham, der bliver skældt ud, er stærkt forhadt - måske han siger det alle
vi andre tænker, når han ser hvordan mange mennesker behandler deres dyr.
Axel går direkte til pressen, hvis han ikke kan få hjælp af politi og andre
myndigheder. Jeg får hans blad, der udgives et par gange om året, og det er
grusom læsning og billeder. Mange brokker sig også over at de ikke får mere
for de penge de indbetaler, men Axel mener (helt korrekt efter min mening)
at pengene ikke skal gå til blade og diverse andre ting og sager, men bruges
på de dyr der er i klemme (og til alle de bøder han får for at trænge ind på
privat grund og finde vanrøgtede dyr!)

Han bruger AL sin fritid på at gøre noget for vanrøgtede dyr. Jeg syntes
virkelig han gør et meget stort stykke arbejde. Vil I støtte ham, så send
jeres adresse til mig på min mailadresse eller gå ind på Alle Dyrs Ret´s
hjemmeside og meld jer til dér. Og her kan I samtidig læse om alle de
sørgelige historier han er ude for. www.alledyrsret.dk

Lene Hansen

Fra : Jette Nielsen

Dato : 23-12-03 22:48

> [...]
> på de dyr der er i klemme (og til alle de bøder han får for at trænge ind på

Han lyder som et fantastisk menneske.... jeg har lige været inde på
hjemmesiden og melde mig ind - endelig en forening hvor der rent faktisk
sker noget!

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : AEK

Dato : 23-12-03 23:03

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse

> Han lyder som et fantastisk menneske.... jeg har lige været inde på
> hjemmesiden og melde mig ind - endelig en forening hvor der rent faktisk
> sker noget!

Enig. Jeg melder mig også ind.

/ Anya ( som var dybt rystet over billederne ).

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-12-03 23:23

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:3fe8bb8f$0$9788$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Enig. Jeg melder mig også ind.
>
> / Anya ( som var dybt rystet over billederne ).

Jeg har været medlem af foreningen i et par år og får defor bladet tilsendt!
Det er ikke hyggelæsning - utroligt at der foregår så meget vanrøgt/mishandling
af dyr, det er ikke til at forstå.
Og endnu mere ubegribeligt er det, at både dyrlæger og politi ikke mener,
at der er tale om vanrøgt - selvom dyrene ser ud som på billederne
og står i deres eget møg til langt op ad benene!

Det er vist på høje tid med et regulært "dyreværnspoliti"
- noget Axel også arbejder for at få indført!

mvh Eva