Hva´katten gi´r man katten til jul...
Fra : Dorthe Koch

Dato : 23-12-03 10:15

I går spankulerede jeg rundt i dyrehandelen for at finde en julegave til
Mikkel. Ja-ja, kald mig bare blødsøden, men gave skal han altså ha´! Men
hvad giver man manden, der har alt ? Og der var den så - radiatorsengen
fra kattens no. 1. Den blev selvfølgelig pakket ind på behørig vis :-},
og hele vejen hjem var jeg edderspændt på at se Mikke-mandens reaktion.
Siden kulden har sat ind, har han brugt meget tid på at ligge på gulvet
foran radioatoren, så det her måtte da bare være helt i top.

Vel hjemme blev gaven gemt væk, men i løbet af aftenen kunne jeg slet
ikke styre mig, og så skulle Mikkel da ha' den. Først var det faktisk
meget sjovere at lege skjul i papiret, men så blev sengen altså
alligevel liiiidt for interesant, og vupti, så hang han der på
radiatoren, lidt betuttet over at kunne se nullermændende fra
fugleperspektiv. Faktisk har han lagt der lige siden.....og har slet
ikke gidet mig eller min seng, som han normalt betragter som hans. Tja,
det har faktisk været lidt ensomt for mig i nat. Så nu tror jeg, jeg
skal have fundet en radiator seng i menneskestørrelse, og have den hængt
op ved siden af Mikkels !

God jul til alle to- & firbenede (et- og trebenede også, skulle der være
et par stykker)

Nisselige hilsner fra radiatorsengomanen og den ensomme !

Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 23-12-03 15:49

Dorthe Koch <d.kKATTE@BAKKEc.dk> wrote in news:3fe8079ea4cc1@dk-fritid-
dyr-kat.dk:

> Nisselige hilsner fra radiatorsengomanen og den ensomme !

Men er det ikke skønt at vælge noget som de bliver glade for!?
Min mor købte et kradsetræ til sine efter at de har måttet undvære et
par måneder eller tre. Vi nåede knapt at samle de før der lå tre katte
fordelt på hver sin hylde og en hvæssede klør, kun en var lidt kølig
overfor det, men det har vidst fortaget sig. Selvom det var svært at
sætte op med en skovtrold og to somali-drenge i, så var det da alle
pengene værd alligevel

Jeg går også og tæller pengene så jeg kan købe en radiatorseng for jeg
tror Donse vil kunne li' sådan en

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : zasha

Dato : 23-12-03 18:57

Dorthe Koch" <d.kKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

>klippppp om julegaven: radiatorsengen>
Så nu tror jeg, jeg
skal have fundet en radiator seng i menneskestørrelse, og have den hængt
op ved siden af Mikkels !

</klip>
>Dorthe Koch

Total sød og hylende skæg beretning *klukker endnu af grin*
Hvis du får opfundet den, så send endelig et billede *LOL*
Mine katte ææælsker også radiatorsenge og klatretræs-hængekøjer :))

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi
http://hei.homepage.dk/godter.html
(en stærkt vanedannende side ;)