Camping i Toscana
Fra : Hans Ove Nielsen

Dato : 24-12-03 12:45

Kære gruppe
Jeg kunne tænke mig en tur til Toscana til sommer. Er der nogle
campingpladser der kan anbefales. Skal gerne være med underholdning, pool
område og og tæt på strand og by.

mvh Hans Ove Nielsen

Fra : Harry

Dato : 29-12-03 14:10

"Hans Ove Nielsen" <hon@it.dk> wrote in message news:<3fe97cc6$0$27440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Jeg kunne tænke mig en tur til Toscana til sommer. Er der nogle
> campingpladser der kan anbefales. Skal gerne være med underholdning, pool

Italien og Toscanafans: her er masser af oplysninger:
http://www.hanses-campingsider.dk/Italien.htm - bar vælg ...
Godt nytår

Harry

Fra : T. Hartung

Dato : 31-12-03 10:51

"Hans Ove Nielsen" <hon@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kunne tænke mig en tur til Toscana til sommer. Er der nogle
> campingpladser der kan anbefales. Skal gerne være med underholdning, pool

Prøv evt. og kikke på min HP under camping Toscana - god fornøjelse

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige