JUL
Fra : Per H

Dato : 23-12-03 11:57

Så er der lige et par timers arbejde igen, så er det julferie.
Så derfor er det mit håb at alle campister, må få en glædelig jul,
med en masse gaver, og god mad.
Og godt nytår!

Ps. pas nu på vægten he he)

Vh Per

icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 23-12-03 12:35

Per H wrote:

> Så er der lige et par timers arbejde igen, så er det julferie.

Hehe... Det er overstået her til middag, så der er rigelig tid til de sidste
småting...

> Så derfor er det mit håb at alle campister, må få en glædelig jul,
> med en masse gaver, og god mad.
> Og godt nytår!

Det er bestemt ønsker jeg kan tilslutte mig - så derfor:

Glædelig Jul og Godt Nytår til alle campister - og vel mødt på pladserne i
det nye år!

> Ps. pas nu på vægten he he)

Doh... Nu ska' du ikke blive grov... )

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Per H

Dato : 23-12-03 14:43

On Tue, 23 Dec 2003 12:35:24 +0100, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> skrev:

>Doh... Nu ska' du ikke blive grov... )

sidste år tog det ca ½ år at komme af med mine extra 5 kg. julefedt.

Ej det er sku kedeligt med al den motion.

Bob Bob.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Harry

Dato : 23-12-03 17:02

> Så derfor er det mit håb at alle campister, må få en glædelig jul,
> med en masse gaver, og god mad.
> Og godt nytår!
>
> I lige måde
>
> Ps. pas nu på vægten he he)

Hvoffor det - den ser da nydelig ud og passer sig selv.

Harry

Fra : Per H

Dato : 23-12-03 18:08

On 23 Dec 2003 08:01:38 -0800, hansduggen@direkte.org (Harry) skrev:

>Hvoffor det - den ser da nydelig ud og passer sig selv.

Ja jeg bruger den også til næsetrykket på cv. ;:=)

>Harry

Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 23-12-03 18:23

"Harry" <hansduggen@direkte.org> skrev i en meddelelse

> Hvoffor det - den ser da nydelig ud og passer sig selv.

Næhh, den sætter sig hver sommer når campingvognen skal fyldes ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-12-03 18:28

I news:7m7guvsiph29p0bcs8bfnr8ocrvd5ht2nc@4ax.com skrev
Per H følgende:

> Så er der lige et par timers arbejde igen, så er det julferie.
> Så derfor er det mit håb at alle campister, må få en glædelig jul,
> med en masse gaver, og god mad.
> Og godt nytår!

Magne tak og i lige måde, og til alle de andre i denne herlige gruppe.

Og hvis der er nogen der endnu har ulejliget sig med at falde i svime
over mit fine hus, er der et link i min signatur hvor det kan ses. Vi
flytter 1. februar 2004!

Der nu HAR købt hus i Ravsted, Sønderjylland
Huset kan ses her: http://skrift.dk/hus_ravsted
ER det ikke bare et skønt hus? og så på 177 kvm

Fra : Per H

Dato : 23-12-03 18:57

On Tue, 23 Dec 2003 18:28:18 +0100, "Andreas Falck"
<andreas.falck@jyde.invalid> skrev:

>Og hvis der er nogen der endnu har ulejliget sig med at falde i svime
>over mit fine hus, er der et link i min signatur hvor det kan ses. Vi
>flytter 1. februar 2004!

det er ihvertfald billigt. eneste ulempe som jeg kan se er at der er
fladt tag, men det skal bare holdes ved lige.

Tillykke med det.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-12-03 19:13

I news:eb0huv8502l7c5oomgdrpi9902vagv6m25@4ax.com skrev
Per H følgende:

[ ... ]
> det er ihvertfald billigt. eneste ulempe som jeg kan se er at der
> er fladt tag, men det skal bare holdes ved lige.
>
> Tillykke med det.

Mange tak.

Ja, der skal holdes øje med det og det skal holdes ved lige. Ifølge
fagfolk skulle taget have mindst 10 års levetid endnu. Og så er der jo
i prisen også taget højde for at det ikke længere er et nyt tag.

Nå, men når nu jul og nytår er overstået, så nærmer den "nye"
campingsæson sig jo meget hurtigt.

God jul og godt nytår

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Per H

Dato : 23-12-03 20:37

On Tue, 23 Dec 2003 19:13:19 +0100, "Andreas Falck"
<andreas.falck@jyde.invalid> skrev:

>Nå, men når nu jul og nytår er overstået, så nærmer den "nye"
>campingsæson sig jo meget hurtigt.

ja så er der jo campingudstillingen i bella.,

Vh Per

icq 8212837

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-12-03 20:55

I news:u96huvgggpiatg6ln1birgmlspqpbiqj0l@4ax.com skrev
Per H følgende:

> ja så er der jo campingudstillingen i bella.,

Jeps, den kan vi lige nå inden flytningen

Fra : Arne Keller

Dato : 24-12-03 12:00

Per H wrote:

> Så er der lige et par timers arbejde igen, så er det julferie.
> Så derfor er det mit håb at alle campister, må få en glædelig jul,
> med en masse gaver, og god mad.
> Og godt nytår!

Tak i lige måde, og tak for mange gode debatter gennem året til jer alle.

Det er skønt her den 24 at se ud gennem vinduet og se sneen falde medens
børnene bygger snemænd og kælker.

Så fik nogle af os en hvis jul igen i år

> Ps. pas nu på vægten he he)

Ingen kommenarer.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.